פייסבוק בוחנת 3 שיטות פרסום חדשות למודעות וידאו

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

פייסבוק הודיעה כי היא בוחנת שיטת טירגוט חדשה למודעות וידאו in-stream. כמו כן, החברה הכריזה על טסט של מודעות Reels, ופורמט מודעות סטיקרים חדש.

טירגוט קונטקסטואלי לפי נושאים

לראשונה מאז תחילת הפרסום ברשת החברתית, הודיעה פייסבוק כי היא בוחנת טירגוט מונחה הקשר (Contextual targeting). פייסבוק עורכת בימים אלו טסט אשר בוחן את אפשרות הטירגוט של מודעות וידאו in-stream לפי הנושאים (Topics) בהם העוסק הסרטון במהלכו תופיעה המודעה.

כך, למשל, מותגי מזון לבע"ח יוכלו לטרגט את ה-Topic "בעלי חיים וחיות", ומודעת הוידאו שלהם תוצג בסרטונים המתייחסים לנושא.

פרסום קונטקסטואלי מבוסס הקשר מזוהה בעיקר עם גוגל, אשר הציגה אופציה זו לראשונה במוצר ה-AdSense למפרסמים ב-2003, ומאוחר יותר ברשת המדיה (GDN). ה-AdSense הומצא ופותח ע"י החברה סטארטאפ ישראלית בשם "אוינגו" (בהמשך נקראה "אפלייד סמנטיקס") לפני כ-20 שנה.

מודעות אינסטגרם רילס (Reels):

פורמט ה-Reels אשר מהווה את הקונטרה של פייסבוק לרשת טיקטוק, ואשר הושק בקיץ 20', עתיד בקרוב להצטרף רשמית למערכת הפרסום של פייסבוק.

פייסבוק הודיעה כי אינסטגרם תתחיל לבחון הצגת מודעות בסרטוני אינסטגרם רילס במדינות הודו, ברזיל, גרמניה ואוסטרליה.

פורמט מודעות הרילס יתפוס מסך שלם במאונך, בדומה למודעות הסטורי. ברילס ניתן יהיה לפרסם אך ורק סרטוני וידאו באורך של עד 30 שניות. בשונה מהסטורי, ברילס יתאפשר למשתמשים להגיב ולעשות לייקים למודעה. 

מודעת אינטסגרם רילס
מודעת אינטסגרם רילס. מתוך אתר פייסבוק

מודעות סטיקרים בפייסבוק סטוריס

בחודש מרץ האחרון פייסבוק הודיעה כי תקל על יוצרי תוכן להרוויח כסף מקהל העוקבים שלהם בפייסבוק. בין היתר, פייסבוק הכריזה כי תפתח מוצרי פרסום חדשים שיתאימו לשיתופי פעולה בין יוצרים לבין מפרסמים.

כעת בפייסבוק מספרים כי בשבועות הקרובים יתחיל טסט ל-"מודעות סטיקרים" (Sticker Ads).

מודעות הסטיקרים יהיו מיועדות תחילה לפייסבוק סטוריס. יוצרים יוכלו להציג בסטוריס שלהם סטיקרים שיוצרו על ידי המותגים המפרסמים בפייסבוק, בתמורה לנתח מהכנסות פייסבוק שיתקבלו מפרסומות אלו. 

פייסבוק מודעת סטיקר
מודעת סטיקר. מתוך אתר פייסבוק

 

להודעה הרשמית של פייסבוק בנושא >>> facebook.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן