פייסבוק הודיעה כי היא בוחנת שיטת טירגוט חדשה למודעות וידאו in-stream. כמו כן, החברה הכריזה על טסט של מודעות Reels, ופורמט מודעות סטיקרים חדש.
טירגוט קונטקסטואלי לפי נושאים
לראשונה מאז תחילת הפרסום ברשת החברתית, הודיעה פייסבוק כי היא בוחנת טירגוט מונחה הקשר (Contextual targeting). פייסבוק עורכת בימים אלו טסט אשר בוחן את אפשרות הטירגוט של מודעות וידאו in-stream לפי הנושאים (Topics) בהם העוסק הסרטון במהלכו תופיעה המודעה.
כך, למשל, מותגי מזון לבע"ח יוכלו לטרגט את ה-Topic "בעלי חיים וחיות", ומודעת הוידאו שלהם תוצג בסרטונים המתייחסים לנושא.
פרסום קונטקסטואלי מבוסס הקשר מזוהה בעיקר עם גוגל, אשר הציגה אופציה זו לראשונה במוצר ה-AdSense למפרסמים ב-2003, ומאוחר יותר ברשת המדיה (GDN). ה-AdSense הומצא ופותח ע"י החברה סטארטאפ ישראלית בשם "אוינגו" (בהמשך נקראה "אפלייד סמנטיקס") לפני כ-20 שנה.