אינסטגרם מציגה את ה- Reels , דרך חדשה ליצירת סרטונים קצרים, בדומה לסרטוני הטיקטוק

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פיצ׳ר סרטוני ה- Instagram Reels החדשים מזכיר את סרטוני הטיקטוק, ומאפשר יצירת סרטונים קצרים ושיתוף שלהם עם משתמשים אחרים באינסטגרם.

את ה-Reels ניתן להקליט כסדרה של סרטונים שמחוברת יחד, מספר סרטונים שמצולמים כאחד, או העלאה של סרטונים מגלריית הוידיאו במכשיר.על מנת ליצור את סרטוני ה-Reels, יש ללחוץ על לשונית ה-Reels במצלמה, לאחר מכן יפתחו מבחר אפשרויות עריכה בצד המסך על מנת לסייע ביצירת ה-Reel. על מנת להקליט סרטון חדש יש ללחוץ על כפתור ההקלטה במסך, כשהסרטון מוכן ניתן לשמור אותו כטיוטה או לשתף אותו, לשנות את תמונת הקאבר שלו ולהוסיף כותרת, השטגים ולתייג חברים. לאחר שיתוף ה-Reel, הוא יופיע בלשונית Reels נפרדת בפרופיל, שם יופיעו כל הסרטונים שיועלו.

ה-Reels של אינסטגרם

כלי העריכה המוצעים בפיצ׳ר ה-Reels כוללים:

  • אודיו – ניתן לבחור ממגוון סוגי מוזיקה מספריית המוזיקה של אינסטגרם, או להקליט קטע אודיו מקורי. במידה והמשתמש יבחר בקטע אודיו מקורי שלו ויעלה אותו תחת חשבון פתוח, משתמשים אחרים יוכלו להשתמש בקטע האודיו ביצירת הסרטונים שלהם.
  • אפקטים של מציאות רבודה
  • טיימר ושעון ספירה לאחור – ניתן לצלם סרטון באמצעות הפעלת הטיימר, כך שאין צורך ללחוץ על המכשיר על מנת להתחיל את ההקלטה.
  • סידור הפריים – מסייע בהמשכיות במידה והסרטון מורכב מכמה קטעים.
  • מהירות – ניתן לשחק עם המהירות של הסרטונים ושל האודיו בסרטון. 

את הסרטונים ניתן לשתף לפרופיל ככה שיופיעו בפיד הראשי של העוקבים אחר חשבון האינסטגרם, או להעלות אותם ללשונית ה-Explore כך שכלל המשתמשים בפלטפורמה יוכלו לצפות בהם. במידה והחשבון הוא פרטי, רק העוקבים אחר החשבון יוכלו לראות את ה-Reels, אך במידה ומופיע בו אודיו מקורי לא יוכלו להשתמש בו ולא יוכלו לשתף אותו עם משתמשים אחרים שאינם עוקבים אחר החשבון בו הועלה.

לשונית ה-Reels Explore מציעה את ההזדמנות לכלל המשתמשים להעלות תכנים שיצרו ולשתף אותם כך שיגיעו לקהל רחב ברחבי העולם. סרטוני Reel שיופיעו ב-Explore ייצגו את הטרנדים באפליקציה. בנוסף מערכת אינסטגרם תבחר ותציג Reels נבחרים שיקודמו על ידה על מנת להפיצם לקהל רחב יותר בפלטפורמה. בנוסף, ניתן להעלות את ה-Reels לסטורי ולשתף אותו בהודעה פרטית. Reel שישותף כסטורי יתנהג כמו כל סרטוני הסורי ויעלם לאחר 24 שעות מהאפליקציה.

מקור: about.fb.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן