בהמשך, אלכסנדר ווייקה, דובר המשרד האירופאי של פייסבוק לענייני טכנולוגיה, צייץ מחשבון הטוויטר שלו מידע נוסף אודות מרכז העזרה החדש. ווייקה כותב כי "עצבנו את מרכז העזרה מחדש כדי לעזור לאנשים למצוא מהר יותר המידע שהם מחפשים, בעזרת פישוט פעולת הניווט, וחוויית שימוש מקבילה לעיצוב פייסבוק החדש. כמו כן, ריעננו את רשימת השאלות הפופולריות ביותר במרכז העזרה, בהתאם למה שהכי מעניין את המשתמשים בימים אלו." – אלכסנדר ווייקה, פייסבוק (דרך הטוויטר)
מוזמנים להכיר את רשימת בלוגרים טכנולוגיים אחריהם אנו עוקבים בטרגטת.
להצטרפות לפיד החדשות של הטרגטת בטוויטר >>> מכאן.