12 בלוגרים מתחום השיווק, הדיגיטל והטכנולוגיה שחובה לעקוב אחריהם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

אין הרבה תחומים שמשתנים בקצב מהיר כל כך כמו השיווק הדיגיטלי וכל מי שרוצה להיות משווק דיגיטלי מוצלח, חייב להתעדכן תדיר בכל הטרנדים החמים ולשפר את הפעילות השיווקית תוך כדי תנועה. האינטרנט מלא עד אפס מקום בבלוגים מקצועיים שיכולים לתת רעיונות ליצירת אסטרטגיות חדשות, להציע דרכי פעולה חדשות, לפתור בעיות וכמובן, לספק את המידע העדכני ביותר שנדרש כדי שאנשי המקצוע יוכלו לעשות עבודה טובה ואיכותית. 

כדי לחסוך לכם זמן בחיפושים אחר הבלוגרים הטובים ביותר ולצמצם את אינספור האופציות הקיימות שם בחוץ, ריכזנו למענכם 10 מומחים וכותבים שהם בגדר חובת מעקב. 

1. מאט נבארה

נבארה הוא מומחה מאוד מוכר בתחום הסושיאל מדיה, שעבד עם כמה מהמותגים הגדולים ביותר בעולם. הוא שימש כראש המדיה החברתית של אתר חדשות הטק המוביל The Next Web והיום מופיע כמומחה ברבים מהעיתונים, האתרים והתוכניות החדשותיות הפופולריים ביותר בעולם.

נבארה מנהל קבוצת פייסבוק שיש לה יותר מ-16 אלף עוקבים, מדי שבוע הוא מפרסם פודקאסט שבו הוא מארח אורחים מפורסמים מתחום הסושיאל מדיה, הוא שולח ניוזלטר עם תובנות, ניתוחים ודעות, וגם מצייץ לא מעט בטוויטר.

מאט נבארה, אנקור

2. ג'ון מולר

מולר הוא אנליסט בכיר בגוגל העולמית – אחד האנשים הוותיקים והבכירים ביותר בחברה וכפועל יוצא, גם אחד האנשים המוכרים ביותר בתעשייה. העדכונים של מולר מתמקדים בנושאים שקשורים ל-SEO ומומלץ מאוד לכל מי שעוסק בתחום לעקוב אחרי התובנות והמידע שהוא מפרסם בטוויטר שלו.

ג'ון מולר, טוויטר

עקבו אחרי ג'ון:

3. ג׳יין מנצ׳ון וונג

מנצ׳ון וונג היא בלוגרית מהונג קונג שפועלת בתחום הטכנולוגיה וידועה בכך שהוא חושפת פיצ׳רים חדשים לפני שהם מושקים, למורת רוחן של כל חברות הטכנולוגיה הגדולות. מה שמייחד את מנצ׳ון וונג הוא שהיא חוקרת את הקוד של אפליקציות וכך מאתרת ראיות על פיתוחם של פיצ׳רים חדשים, ולכן עיתונאים רבים מספור עוקבים אחריה מקרוב כדי שחלילה לא יפספסו אף סקופ שמתפרסם בחשבון הטוויטר שלה.

ג׳יין מנצ׳ון וונג, טוויטר

עקבו אחרי ג'יין:

4. איי.ג׳יי גרגיץ׳

גרגיץ׳ הוא מומחה ל-SEO ולתוכן, שמעיד על עצמו שהוא גם יזם סדרתי. הוא כל כך מעורב בתחום הקידום האורגני, עד שתחת הקיצור שלו בטוויטר הוא בחר להוסיף גם את המונח SEO. בחשבון הטוויטר שלו הוא משתף במאמרים, מחקרים ומדריכים שעוסקים בשיווק וב-SEO.

איי.ג׳יי גרגיץ׳, טוויטר

עקבו אחרי אביל

5. ביל סלוצקי

סלוצקי הוא ראש תחום מחקר SEO בסוכנות הדיגיטל Go Fish שגם כותב הרבה, ובמומיחות רבה, על מגוון נושאים שקשורים ב-SEO. בחשבון הטוויטר שלו, הוא גם עונה על שאלות SEO (האשטאג AskSEO#).

ביל סלוצקי, טוויטר

עקבו אחרי ביל:

6. מרי היינס

היינס היא בעליה של סוכנות הייעוץ MHC, שמייעצת לעסקים בנושאי SEO, ומומחית מנוסה בכל דבר שקשור באלגוריתם החיפוש של גוגל ובכל שינוי שמתחולל בו. היינס כותבת בבלוג של החברה וגם מעדכנת בענייני SEO באופן קבוע בחשבון הטוויטר שלה.

מרי היינס, לינקדאין

עקבו אחרי מרי:

7. מדלן סקלאר

סקלאר היא מומחית לשיווק בסושיאל מדיה עם התמחות ספציפית בטוויטר, שכותבת בעיקר על עדכוני טוויטר אבל גם על נושאי סושיאל מדיה אחרים בחשבון הטוויטר ובבלוג של החברה שלה.

מדלן סקלאר, לינקדאין

עקבו אחרי מדלן:

8. האנה מרפי

מרפי היא עיתונאית שמתמחה בתחום הטכנולוגיה (וגם מוזיקאית – ללא ספק שילוב מעניין של תחומי עיסוק) וכותבת על פייסבוק, סושיאל מדיה, סוגיות פרטיות ואבטחת סייבר ב-Financial Times ובחשבון הטוויטר שלה. ב-2018, היא זכתה בפרס MHP 30 Under 30 To Watch בקטגוריית העיתונאית הצעירה של השנה.

האנה מרפי, לינקדאין

עקבו אחרי האנה:

9. רנד פישקין

אחד השמות היותר מוכרים ברשימה שלנו. פישקין היה ממייסדי חברת תוכנת ה-SEO המובילה Moz וגם שימש כמנכ״ל שלה בעבר, וקשה להמעיט ברמת המומחיות שלו בתחום השיווק האורגני. היום הוא ממוקד כולו בחברת SparkToro, שמספקת למשווקים הבנה מעמיקה על האתרים שקהלי היעד קוראים ואחרי מי הם עוקבים במדיה הדיגיטלית, אבל זה לא מונע ממנו לכתוב ולצייץ בתכיפות גבוהה על שיווק, טכנולוגיה וחברות סטרט-אפ.

ראנד פישקין, לינקדאין

עקבו אחרי ראנד:

10. מארק גורמן

גורמן הוא עיתונאי עטור פרסים שכותב על טכנולוגיה, בייחוד על אפל אבל גם על אמזון, גוגל, פייסבוק וחברות טכנולוגיה מובילות אחרות. היום, הוא אחד מכתבי חברת החדשות בלומברג, מופיע בתוכניות הטלוויזיה והרדיו שלה, וגם כותב במגזין של החברה. עקבו אחריו בטוויטר או קראו את הפרסומים, הסקירות והסקופים שלו בבלומברג.

מארק גורמן, לינקדאין

עקבו אחרי מארק:

11. פפ לאז'ה

פפ הוא המייסד של אחד הבלוגים המובילים בעולם בתחום ה- Conversion Rate Optimization שעונה לשם "conversion XL". הוא כותב על אסטרטגיה, יחסי המרה, סטארטאפים, עולם העסקים וכו'. מעבר לזה, הוא גם מריץ ניוזלטר מעניין בתחום ואפשר למצוא כתבות שלו כמעט בכל מגזין שיווק או טכנולוגיה.

פפ לאז'ה, לינקדאין

עקבו אחרי פפ:

12. הלל פולד

הלל הוא הוא בלוגר ישראלי שכותב על טכנולוגיה, סטארטאפים ומובייל. הוא כותב במגזינים מובילים כמו Techcrunch, Venturebeat, Inc. בנוסף, הוא גם מנטור ויועץ לחברות סטארטאפ כמו גוגל, אורקל ועוד.

הלל פולד, לינקדאין

עקבו אחרי הלל:

חדשות השיווק הדיגיטלי של הטרגטת מביאה לכם מדי שבוע את העדכונים החשובים ביותר מעולם השיווק הדיגיטלי. בחלק גדול מהפעמים אנחנו מתבססים על דיווחים מהרשימה שלעיל. אך כמו כן, אנו עוקבים גם אחרי שורה של אתרים אחרים, ובעיקר הבלוגים של החברות הגדולות – גוגל, פייסבוק, לינקדאין.

חלק גדול מהידיעות מתקבלות בחשבונות הטוויטר של חברות הטכנולוגיה ואתרי החדשות. לכן, הכנו ליסט טוויטר שכבר מכיל את כל המקורות החשובים.

הנכם מוזמנים לעקוב אחר הליסט של הטרגטת, ולשדרג את פיד הטוויטר שלכם עם עדוכני דיגיטל מזוקקים, הצטרפו מכאן >>> שיווק דיגיטלי – בלוגרים

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

תגובה אחת

  1. רועי ריבק הגב

    צריך כזה רק לבלוגים בארץ 😉

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן