לינקדאין מוסיפה אפשרות להטמיע לינק בסטוריס

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

לינקדאין עובדת חזק כדי להטמיע את השימוש בסטוריס החדשים (יחסית שלה). לאחר שהודיעה על בטא בשימוש בסטוריס במודעות, לינקדאין מודיעה כי תאפשר הטמעת לינקים בסטוריס האורגניים, שיפתחו בהחלקה למעלה.

הבלוגר מאט נבארה היה מהראשונים לקבל את הפיצ'ר החדש, והציג אותו בחשבון הטוויטר (טוב, בטח הוא גם הציג בלינקדאין, אבל מי דה פאק עובר על סטוריס בלינקדאין).

לינקדאין הציגה את הסטוריס בחודש ספטמבר האחרון במהלך דיי נדוש, והרבה אחרי שהרשתות הגדולות, אינסטגרם ופייסבוק, הציגו אותו.

בחודש שעבר, הודיעה לינקדאין כי מודעות סטוריס נמצאות כעת בבטא במערכת הפרסום שלה.

לינקדאין הגדירה קריטריונים לחשבונות שרשאים להטמיע לינקים בסטוריס שלה:

  1. כרגע רק דפי לינקדאין עסקיים, ולא פרופילים אישיים יכולים להטמיע לינקים.
  2. הדף העסקי חייב להשיג מינימום של לפחות 5,000 עוקבים.
  3. ה-CTA הראשי בדף העסקי חייב להיות ה-Follow button.

לפרטים נוספים, מוזמנים לקרוא את הדיווח על כך ב-socialmediatoday.com.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן