לינקדאין אישרה שהיא מפתחת גירסה משלה לסטוריז שתושק בקרוב לכל המשתמשים.
"סטוריז הופיעו לראשונה בסנאפצ'ט ובהמשך גם אינסטגרם ופיצ'ר אימצו את הפורמט", הסביר פיט דיוויס מלינקדאין, "סטוריז הם פורמט מצליח משום שהוא מציע דרך נוחה לשתף תוכן קליל שלא חייב להיות מושלם או להתפרסם בפרופיל שלכם לנצח. האם זה רלוונטי גם לעולם העסקים? אני מקווה שגם בעבודה אנשים נוהגים לערוך שיחות מסדרון קלילות ולא פורמליות וייהנו מסטוריז באותה מידה".
דיוויס מסר שבשלב זה לינקדאין בוחנת את הפורמט החדש בתוך החברה ועדיין לא נקבע מועד להפצתו לכלל המשתמשים.