טרגטת
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר
  • אודות
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • וידאו
  • פודקאסט
  • מאמרים
  • יצירת קשר ושת"פ
  • אודות
ראשי » מאמרים » טרגטותו » טרגטותו: יוסי אלחנן

שם: יוסי אלחנן

תפקיד: CMO

חברה: Adcore

יוסי אלחנן, בן 38, נשוי + 2 מרמת גן. עובד בחברת Adcore כבר 9 שנים. התחלתי בחברה כ-Account Manager והתקדמי לניהול צוות ולאחר מכן לנהל את מחלקת הלקוחות המנוהלים, ובשנתיים האחרונות מכהן בתפקיד ה-CMO. בזמני הפנוי אני אוהב צילום וזה התחביב העיקרי שלי. במיוחד אני אוהב לצלם אנשים וצילומי רחוב.

טרגטותו: יוסי אלחנן
Facebook-f
Linkedin-in
Link

באיזה רשת חברתית אתה מבלה הכי הרבה זמן לצורך מקצועי ולמה:

יוסי אלחנן: הכי הרבה זמן אני מבלה בפייסבוק. בגלל הרספונסיביות, כמות האנשים ומגוון הדעות. היכולת שלי להיחשף לסוגים רבים של מידע במהירות וביעילות היא היתרון בפייסבוק כיום.

אם לא היית מתעסק בשיווק אז מה היית עושה?

יוסי אלחנן: הייתי מתעסק בהשקעות, ושוק ההון.

מה הדבר הכי חשוב שלמדת על תחום השיווק בשנה האחרונה?

יוסי אלחנן: בשנה האחרונה למדתי שאם אתה עקבי ועושה את הדברים טוב, אז לאורך זמן זה הדבר שיבדל וייחד אותך. אתה יכול לעשות טריקים או מהלכים שיפיקו לך הצלחה מהירה בטווח הקרוב, אבל בטווח הארוך אתה צריך להיות מסוגל להביא ערך משמעותי.

מאיזה בלוג/אתר/ספר למדת הכי הרבה דברים על שיווק, תן דוגמא אחת לדבר כזה שלמדת?

יוסי אלחנן: אליאב אללוף. יש לו את התכנים הנכונים והוא עושה שימוש בפורמט הנכון בשביל לחשוף אותם. יותר מהכל למדתי מהתכנים של אליאב אללוף על חשיבות צורת ההגשה של התוכן, חשיבות ההתמדה לאורך זמן, וההבנה של קהל הקוראים/עוקבים שלך.

תן שלושה דברים/משימות שאתה עושה בבוקר כשאתה מגיע מתחיל את היום:

יוסי אלחנן: דבר ראשון אני עושה שיחה עם כל הצוות שלי על הפרויקטים הקיימים. אחר כך אני עושה סדר עדיפויות חדש ליום העבודה. בגלל שהחברה שלנו פועלת ב-4 אזורי זמן שונים, תמיד בלילה קורים דברים חדשים, ובבוקר חשוב לי לסדר את הכל ולהבין מחדש מה חשוב ומה פחות. ודבר אחרון, אני לוקח את הפתק שהשארתי לי אתמול בלילה עם ה-"שלושה דברים למחר", ומתחיל איתו. 

מה היא האוטומציה הכי חשובה שיש לך בעבודה?

יוסי אלחנן: מבחינתי כל דבר שחוסך לי זמן שמבוזבז על שטויות הוא מבורך. לניהול הקמפיינים אני משתמש בכלים של Adcore.
ביומיום האוטומציה הכי יעילה שלי היא הרולים (Rules) של אאוטלוק (outlook) למחיקת מיילים 🙂

ספר על הקמפיין הכי מוצלח שהיית שותף לו בשנה האחרונה:

יוסי אלחנן: אחד הקמפיינים שזכור לי מאוד טוב הוא קמפיין שעשינו כאן ב-Adcore במטרה להגיע לקהלים חדשים. בפרק זמן של חודשיים ראיינו לקוחות ואנשי מכירות במטרה ללמוד במדויק מה המאפיין המוביל של קהל היעד לקמפיין. כשהגענו לאותו מכנה משותף, החלטנו להדגיש את הקהל שלנו בקריאייטיב ולא את הצעת הערך או המוצר ועלינו עם קמפיין בלינקדאין ופייסבוק לגיוס לידים. בזכות הראיונות וההחלטה להדגיש את אותו מכנה משותף במודעות זה עבד יותר טוב מאי פעם.

איזה תכונת אופי או כישור חייב להיות לכל מנהל שיווק?

יוסי אלחנן: סקרנות, יצירתיות והתמדה. בשיווק התוצאות לא תמיד מגיעות מיד, לכן ההתמדה מאוד חשובה. כמו כן העולם הזה משתנה כל הזמן – אני מגלה ובוחן לפחות 2 פלטפורמות חדשות בכל שבוע. הנושאים המובילים מגיעים מעולמות האוטומציה והפרסונליזציה, וחברות טכנולוגיה ענקיות מפתחות פתרונות חדשים בעולמות האלו כל הזמן. כדי להבין את הטכנולוגיות החדשות הללו צריך להיות סקרן ולהשקיע בזה זמן. צריך לבוא וכל פעם ללמוד מחדש משהו שונה, כדי להבין איך זה משפיע על החברה והמוצר. זה מה שעוזר לפתח פתרונות חדשים וכך להגדיל את הצעת הערך על מנת  להישאר רלוונטי. בנוגע ליצירתיות, שיווק טוב הוא כזה שמפתיע אותך ונוגע בך. אם כמשווק תעשה כל הזמן את אותו הדבר, כנראה שלא תגיע לתוצאות טובות. אנשים בדר"כ מחפשים את ההפתעה, ומעריכים את השונה ויוצא הדופן. כדי להצליח לעשות את זה חייבים להיות יצירתיים.

באיזה כלי או כלים חינמיים אתה עושה שימוש מקצועי היום, אבל אם הם היו עולים כסף, בטוח שהיית משלם:

יוסי אלחנן: אני מאוד אוהב תוכנה שנקראת ScreenToGif, היא מסוגלת לייצר גיפים מהקלטות מסך והיא גם חינמית. זה משמש אותי כשאני רוצה להסביר או להמחיש נושא מסוים. כמו כן, אני אוהב את Clarity של מייקרוסופט, ומעדיף אותה על פני Hotjar.

טרגטותו בליץ יוסי אלחנן
טרגטותו בליץ יוסי אלחנן

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

21 באוקטובר 2021 אין תגובות

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

טרגטת חדשות השיווק הדיגיטלי חדשות פייסבוק

פייסבוק מספקת הסברים נוספים על אופן הפעולה של האלגוריתם שלה

26 ביולי 2021 אין תגובות

פייסבוק שיתפה וידיאו חדש בו היא מסבירה כיצד עובד האלגוריתם של פיד החדשות בפלטפורמה, הפרסום החדש מספק בעיקר מבט כולל על תהליך הדירוג של פייסבוק…

לינקדאין ייצוג מגדרי

דוח של לינקדאין חושף: 60% מתפקידי השיווק בארה"ב וקנדה מאויישים ע"י נשים

19 ביולי 2021 אין תגובות

דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…

טרגטותו יוסי אלחנן מקצועני שיווק דיגיטלי שיווק שיווק דיגיטלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

הצטרפו לקהילת הפייסבוק הרשמית
הניוזלטר שיחזיק אתכם מעודכנים

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

תן לנו לייק
‎טרגטת‎
תגיות
ASO facebook facebook news google google ads google my business google news instagram instagram news Ios linkedin linkedin news SEO snapchat tiktok news youtube youtube news אינסטגרם אפל גוגל גוגל אדס גוגל מיי ביזנס ווטסאפ חדשות אינסטגרם חדשות גוגל חדשות הווטסאפ חדשות הפייסבוק חדשות טיקטוק חדשות יוטיוב חדשות לינקדאין חדשות פייסבוק טוויטר טיקטוק טרגטותו יוטיוב לינקדאין מובייל מסנג'ר מקצועני שיווק דיגיטלי סנאפצ'אט פייסבוק קידום אתרים ראשי שיווק שיווק דיגיטלי
יצירת קשר ושת"פ
אודות הטרגטת

אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.

לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.

חפשו בטרגטת
קטגוריות
  • אימייל מרקטינג
  • אסטרטגיה
  • חדשות שיווק דיגיטלי
  • טרגטותו
  • טרגטת ניוז
  • טרגטת סטרים
  • ידיעות ועדכונים
  • יחסי ציבור
  • מאמרים
  • מדריכים
  • סושיאל – שיווק ברשתות חברתיות
  • סיכום שבועי
  • עיצוב
  • פודקאסט
  • פרסום בפייסבוק
  • קידום אתרים
  • שיווק וקידום אפליקציות
  • תוכן
כל הזכויות שמורות לטרגטת, 2021
מדיניות פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות
גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס