בשורות למשפיענים: אינסטגרם מוסיפה אפשרויות נוספות לתוכן הממותג

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

אינסטגרם מוסיפה אפשרויות חדשות ותהליך עבודה משותף וחדש ליצירת שיתופי פעולה בין יוצרי תוכן למפרסמים בפלטפורמה. עד עכשיו יכלו מותגים המשתפים פעולה עם משפיענים בפלטפורמה ליצור מודעה ממומנת על ידי קידום פוסטים קיימים בלבד שכבר עלו בחשבון היוצרים. מעכשיו מותגים יוכלו ליצור מודעות חדשות במיוחד לצרכי קידום ממומן, מבלי להצטרך להעלות אותן קודם כפוסטים בפרופיל היוצר. 

אינסטגרם אפשרויות תוכן ממותג חדשות

התהליך החדש למעשה מאפשר למפרסמים להעלות פוסט מחשבון היוצרים, מה שיכול להישמע כמעט בעייתי, אך ליוצרים תשמר הזכות והאפשרות לאשר או לעצור פרסום של מודעות שמפורסמות מתוך החשבון שלהם.

התהליך החדש עובד כך:

  1. מפרסמים שולחים בקשה ליצירת גישה למודעות בחשבון של יוצר שהם מעוניינים לשתף איתו פעולה.
  2. היוצר מאשר את הבקשה ונשלחת התראה על כך למפרסם.
  3. היוצר מקבל את המודעה שהמפרסם מעוניין להעלות ומאשר אותה.

כך יוצרת אינסטגרם אפשרויות שיתוף פעולה בין היוצרים למפרסמים בצורה קלה יותר, שיכולה להוביל לשימוש רחב יותר באינסטגרם ככלי פרסומי ולהעלות את היקף שיתופי הפעולה בפלטפורמה.

בנוסף מוסיפה אינסטגרם אפשרויות של הוספת תיוגים של מוצרים לפוסטים, בדגש על שימוש ב-Reels, אך גם בלייבים וסטוריז בפלטפורמה, על מנת לסייע ליוצרים להגדיל את רווחיהם מהשימוש בפלטפורמה. התיוגים החדשים נועדו לסייע ליוצרים ליצור יותר שיתופי פעולה עם מותגים וליצור רווחים מהירים יותר, ישירות מהתוכן שיעלו ל-Reels, כחלק מהמאמץ של אינסטגרם לא לאבד משתמשים לטיקטוק.

כמו כן, מעתה ניתן יהיה להוסיף תיוגים עם קישורים לתוכן ממומן בסטורי. ניתן להוסיף תיוגים של מותגים, חשבונות אחרים, מיקום והאשטגים, ומותגים גם יוכלו לקדם תוכן ממומן עם תיוגי מוצרים. 

בנוסף לכל השינויים, מוסיפה אינסטגרם גם את האפשרות של הגדרת גיל מינימום של קהל היעד לו יוצגו התכנים הממומנים. ניתן לקבוע גיל מינימום כללי או לפי מדינה ואף שילוב של שתי האופציות.

מקור: business.instagram.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן