בשורות למשפיענים: אינסטגרם מוסיפה אפשרויות נוספות לתוכן הממותג

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

אינסטגרם מוסיפה אפשרויות חדשות ותהליך עבודה משותף וחדש ליצירת שיתופי פעולה בין יוצרי תוכן למפרסמים בפלטפורמה. עד עכשיו יכלו מותגים המשתפים פעולה עם משפיענים בפלטפורמה ליצור מודעה ממומנת על ידי קידום פוסטים קיימים בלבד שכבר עלו בחשבון היוצרים. מעכשיו מותגים יוכלו ליצור מודעות חדשות במיוחד לצרכי קידום ממומן, מבלי להצטרך להעלות אותן קודם כפוסטים בפרופיל היוצר. 

אינסטגרם אפשרויות תוכן ממותג חדשות

התהליך החדש למעשה מאפשר למפרסמים להעלות פוסט מחשבון היוצרים, מה שיכול להישמע כמעט בעייתי, אך ליוצרים תשמר הזכות והאפשרות לאשר או לעצור פרסום של מודעות שמפורסמות מתוך החשבון שלהם.

התהליך החדש עובד כך:

  1. מפרסמים שולחים בקשה ליצירת גישה למודעות בחשבון של יוצר שהם מעוניינים לשתף איתו פעולה.
  2. היוצר מאשר את הבקשה ונשלחת התראה על כך למפרסם.
  3. היוצר מקבל את המודעה שהמפרסם מעוניין להעלות ומאשר אותה.

כך יוצרת אינסטגרם אפשרויות שיתוף פעולה בין היוצרים למפרסמים בצורה קלה יותר, שיכולה להוביל לשימוש רחב יותר באינסטגרם ככלי פרסומי ולהעלות את היקף שיתופי הפעולה בפלטפורמה.

בנוסף מוסיפה אינסטגרם אפשרויות של הוספת תיוגים של מוצרים לפוסטים, בדגש על שימוש ב-Reels, אך גם בלייבים וסטוריז בפלטפורמה, על מנת לסייע ליוצרים להגדיל את רווחיהם מהשימוש בפלטפורמה. התיוגים החדשים נועדו לסייע ליוצרים ליצור יותר שיתופי פעולה עם מותגים וליצור רווחים מהירים יותר, ישירות מהתוכן שיעלו ל-Reels, כחלק מהמאמץ של אינסטגרם לא לאבד משתמשים לטיקטוק.

כמו כן, מעתה ניתן יהיה להוסיף תיוגים עם קישורים לתוכן ממומן בסטורי. ניתן להוסיף תיוגים של מותגים, חשבונות אחרים, מיקום והאשטגים, ומותגים גם יוכלו לקדם תוכן ממומן עם תיוגי מוצרים. 

בנוסף לכל השינויים, מוסיפה אינסטגרם גם את האפשרות של הגדרת גיל מינימום של קהל היעד לו יוצגו התכנים הממומנים. ניתן לקבוע גיל מינימום כללי או לפי מדינה ואף שילוב של שתי האופציות.

מקור: business.instagram.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן