התהליך החדש למעשה מאפשר למפרסמים להעלות פוסט מחשבון היוצרים, מה שיכול להישמע כמעט בעייתי, אך ליוצרים תשמר הזכות והאפשרות לאשר או לעצור פרסום של מודעות שמפורסמות מתוך החשבון שלהם.
התהליך החדש עובד כך:
- מפרסמים שולחים בקשה ליצירת גישה למודעות בחשבון של יוצר שהם מעוניינים לשתף איתו פעולה.
- היוצר מאשר את הבקשה ונשלחת התראה על כך למפרסם.
- היוצר מקבל את המודעה שהמפרסם מעוניין להעלות ומאשר אותה.
כך יוצרת אינסטגרם אפשרויות שיתוף פעולה בין היוצרים למפרסמים בצורה קלה יותר, שיכולה להוביל לשימוש רחב יותר באינסטגרם ככלי פרסומי ולהעלות את היקף שיתופי הפעולה בפלטפורמה.
בנוסף מוסיפה אינסטגרם אפשרויות של הוספת תיוגים של מוצרים לפוסטים, בדגש על שימוש ב-Reels, אך גם בלייבים וסטוריז בפלטפורמה, על מנת לסייע ליוצרים להגדיל את רווחיהם מהשימוש בפלטפורמה. התיוגים החדשים נועדו לסייע ליוצרים ליצור יותר שיתופי פעולה עם מותגים וליצור רווחים מהירים יותר, ישירות מהתוכן שיעלו ל-Reels, כחלק מהמאמץ של אינסטגרם לא לאבד משתמשים לטיקטוק.