כדי למשוך יותר מפרסמים ותקציבים למערכת הפרסום שלה, יוטיוב עובדת כבר מספר שנים על שורה של כלים שיספקו למפרסמים יותר אפשרויות.
על חלק מהכלים האלו סיפרנו בטרגטת, כמו למשל שיפור אפשרויות הטרגוט, בעזרת כלים כמו ה-TV Data Reach Planner, וה-Dynamic Lineups.
כעת, יוטיוב מודיעה על פורמט מודעות חדשות שבא לתת מענה לנושא ה-Intent. בעוד שלמפרסמים יש מספיק ערוצי פרסום כדי להשיג חשיפה גבוהה, קיים קושי להניע לפעולה דרך מודעות טלוויזיה.
כדי לענות על הצורך הזה, יוטיוב משיקה פורמט אינטרקטיבי למודעות TV Screen. במוקד, מודעה המאפשרת לצופה במכשיר הטלוויזיה, לשלוח למכשיר הסמארטפון שלו מידע נוסף על המוצר או ההצעה שבפרסומות.
כמו שניתן לראות בדוגמא הבאה, לצד כפתור ה-skip יופיע כפתור נוסף עם הכיתוב "send to phone". לאחר לחיצה על הכפתור, הצופה מקבלת התראה במכשיר הסמאטרפון. כאשר הצופה נכנסת לנוטפיקציה, היא מועברת ישירות לדף נחיתה בו יש אפשרות לבצע פעולות כמו למשל רכישה של מוצר.
מתוך אתר גוגל