5. לשבור את התבנית – רעיונות שמנפצים סטריאוטיפים
אנשים בפלטפורמות של פייסבוק מפתיעים אלה את אלה כל הזמן עם דרכי ביטוי חדשות ודרכים חדשות ליצירת קשרים. מותגים שמצליחים לפרוץ דרך הצפיפות הם אלה שיוצרים קמפיינים חדשניים, שמאתגרים תפיסות ומנפצים נורמות מבוססות. כך, הם זוכים להשפעה רחבה יותר ב-44%.
הטיפ העסקי: ראשית, בדקו מהן הקלישאות הכי שכיחות בקטגוריה שלכם. לאחר מכן, חשבו איך תוכלו לאתגר אותן ולחתור תחתיהן. למשל, הציגו אנשים בדרכים לא טיפוסיות, המציאו מחדש דרכי ביצוע או עלו על הציפיות כך שהקמפיין יהיה משב רוח רענן.
6. לקדם מטרה – רעיונות שמקדמים את יעדי המותג ככאלה שעוזרים ותורמים
מבחינת רבים, הפלטפורמות של פייסבוק הן לב ליבו של הביטוי העצמי. מותגים מצליחים מוצאים מכנה משותף עם אנשים ומדגישים איך המוצר או השירות שלהם משרתים מטרה רחבה יותר. כך, הם זוכים להשפעה רחבה יותר ב-55%.
הטיפ העסקי: חשבו איך תוכלו למלא תפקיד עמוק יותר בחייהם של אנשים. איך הקמפיין שלכם יוכל לחזק את הבידול שלכם ובו בזמן לשרת מטרה גבוהה יותר? האם יש תוכלו ליישם תובנה כלשהי שיש לכם על קהל היעד שלכם ולמצוא רעיון של קריאיטיב שיהיה רלוונטי לקהל היעד באופן אישי?
לבסוף, חשוב לציין ששש הגישות הללו אינן מנוגדות זו לזו אלא ההפך – ככל שתאמצו יותר גישות בו זמנית, כך ההשפעה העסקית שלהן תהיה חזקה יותר.