בתגובה הסביר מולר כי גוגל אינה מנתחת טקסטים המופיעים בסרטונים ומשווה אותם לטקסטים כתובים באתרי אינטרנט, לכן גם אם הטקסט בשני הפורמטים זהה לחלוטין, גוגל תחשיב אותם כתוכן שונה ולא כתוכן משוכפל. הסיבה לכך שהיא שגוגל מבינה שמשתמשים שונים מחפשים תכנים בפורמטים שונים והיא אינה מעוניינת להגבילם בסוג התכנים שעולים בתוצאות החיפוש שלה. לעיתים משתמש יהיה מעוניין לצרוך תוכן כתוב ולא בצפייה בסרטון, לכן יש חשיבות להשאיר את שני הפורמטים השונים בתוצאות החיפוש, גם אם התוכן בהם זהה לגמרי ולהשאיר לו את זכות הבחירה.
מולר אף מדגיש כי העלאת תוכן זהה בפורמטים שונים היא דרך טובה להפצת תוכן וכי הוא ממליץ שלא להפסיק לעשות כן, וכי אם ישנה בעיה בדירוג הפוסטים בבלוג היא קשורה לבלוג עצמו ולחלוטין לא לקשר כלשהו בין הטקסט הכתוב לסרטון.