
נצחון מוחץ לפייסבוק באוסטרליה: החוק להגנת אתרי חדשות עבר לאחר שהוצא ממנו העוקץ
לאחר שפייסבוק חסמה את כל הקישורים לאתרי חדשות באוסטרליה, הממשלה האוסטרלית נכנעה וקיבלה את התיקונים לחוק שדרשה פייסבוק.
טרגטת » חדשות שיווק דיגיטלי » ג׳ון מולר מבהיר כי גוגל אינה מחשיבה תוכן זהה המפורסם בפורמטים שונים כתוכן משוכפל
ג׳ון מולר מגוגל ענה על שאלות משתמשים בגוגל והבהיר תוכן זהה המפורסם בפורמטים שונים לא נחשב על ידי גוגל כתוכן משוכפל בתוצאות החיפוש שלה ואף הדגיש כי באופן כללי תוכן משוכפל אינו מהווה בעיה גדולה כל כך כפי שבעלי אתרים ואנשי SEO נוטים לחשוב בדרך כלל.
דברים אלו נאמרו על ידי מולר במסגרת שידור ה-Google Search Central office hours stream שנערך ב-22 בינואר, כתשובה לשאלה של בעל אתר המנהל ערוץ יוטיוב. בעל האתר הסביר כי הוא שם לב כי כאשר העלה לבלוג באתר שלו פוסטים כתובים עם טקסט זהה לטקסט המופיע בסרטוני היוטיוב בערוץ שלו, גוגל מאנדסקת את 2 הפוסטים אבל לא בהכרח מדרגת את שניהם בתוצאות החיפוש של גוגל.
בתגובה הסביר מולר כי גוגל אינה מנתחת טקסטים המופיעים בסרטונים ומשווה אותם לטקסטים כתובים באתרי אינטרנט, לכן גם אם הטקסט בשני הפורמטים זהה לחלוטין, גוגל תחשיב אותם כתוכן שונה ולא כתוכן משוכפל. הסיבה לכך שהיא שגוגל מבינה שמשתמשים שונים מחפשים תכנים בפורמטים שונים והיא אינה מעוניינת להגבילם בסוג התכנים שעולים בתוצאות החיפוש שלה. לעיתים משתמש יהיה מעוניין לצרוך תוכן כתוב ולא בצפייה בסרטון, לכן יש חשיבות להשאיר את שני הפורמטים השונים בתוצאות החיפוש, גם אם התוכן בהם זהה לגמרי ולהשאיר לו את זכות הבחירה.
מולר אף מדגיש כי העלאת תוכן זהה בפורמטים שונים היא דרך טובה להפצת תוכן וכי הוא ממליץ שלא להפסיק לעשות כן, וכי אם ישנה בעיה בדירוג הפוסטים בבלוג היא קשורה לבלוג עצמו ולחלוטין לא לקשר כלשהו בין הטקסט הכתוב לסרטון.
כמו כן מסביר כי גם במידה וגוגל מזהה תוכן משוכפל, כמו למשל שני פוסטים כתובים זהים בבלוג באתר, היא פשוט תבחר את אחת מגרסאות התוכן ותציג אותה בתוצאות החיפוש ולא תעלים כליל את התוכן מתוצאות החיפוש שלה.
למידע נוסף והרחבה >>> searchenginejournal.com
לאחר שפייסבוק חסמה את כל הקישורים לאתרי חדשות באוסטרליה, הממשלה האוסטרלית נכנעה וקיבלה את התיקונים לחוק שדרשה פייסבוק.
פינטרסט מכריזה על קיום הועידה הראשונה שלה אי פעם עבור משווקים ומפרסמים, 'Pinterest Presents’, שתתקיים בחודש הבא ותכלול אוסף של נואמים מומחים בנושאי שיווק שונים…
יש לכם כבר אסטרטגיה סדורה של יצירת תוכן חזותי? אם לא, שנת 2021 היא השנה שבה אתם הולכים לאבד את הקהל שלכם. הנה כמה מהכלים הטובים ביותר ליצירת תוכן מהפנט בעצמכם…
אתר חדשות שיווק ומרחב תוכן קהילתי עבור מקצועני השיווק ואנשי הדיגיטל בישראל. הפרויקט הוקם בשלהי שנת 2017 במטרה לעזור לאנשי שיווק לשפר יכולות מקצועיות ולהישאר מעודכנים בכל החידושים בתחום.
לטרגטת קהילת פייסבוק עם אלפי מקצועני שיווק. כמו כן, אתר הטרגטת מהווה פלטפורמת תוכן, מידע וחדשות עבור מקצועני שיווק דיגיטלי במגוון נושאים, כגון: שיווק ופרסום באינטרנט, טכנולוגיות שיווקיות, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות, ועוד.