גוגל מעדכנת את דרישות הקבלה לתוכנית ה-Partners ודוחה את מועד היישום

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

בעקבות 2020 המאתגרת, וכן פידבק שקיבלה גוגל מסוכנויות הפרסום השותפות, דרישות הקבלה החדשות לתוכנית ה-Partners התעדכנו. מועד כניסתן לתוקף נדחה לפברואר 2022.

לפני כשנה סיפרנו לכם על כך שגוגל הודיעה כי תוכנית ה-Partners שלה לסוכנויות פרסום תעדכן את תנאי הקבלה שלה.

כעת, לאחר ששנת 2020 המאתגרת מאחורינו,בגוגל ניתחו את הפידבק שהתקבל מהשותפים הנוכחיים שלה, והחליטו לעדכן את הדרישות החדשות עליהן החריזו בשנה שעברה.

סוכנויות המעוניינת להיכנס לתוכנית ה-Partners צריכות לעמוד בשורה של קריטריונים כדי להתקבל. במוקד הדרישות החדשות עליהן גוגל לפני שנה עמדו שינויים בתנאי הקבלה ב-3 קריטריונים:

  1. מעבר לשימוש בציון האופטימזציה כקריטריון ה-Performance של החשבון. גוגל החליטה להטמיע את העבודה מול הציון הכמעט שרירותי שהיא מעניקה לקמפיינים, ודרשה מסוכנויות ומנהלי קמפיינים לקבל את מלוא ההמלצות לפחות עד רמה של 70%. את הציון יש להשיג ע"י קבלת ההמלצות, כאשר דחייה (Dismmis) לא תחשב. מדד ה-Performance הקדם התבסס על גידול מתמשך של ההכנסות בקמפיינים.

  2. הכפלת מינימום התקציב לעמידה בקריטריון ה-Spend מ-$10,000 ל-$20,000 לחודש ב-MCC לחודש במהלך 3 חודשים רצופים.

  3. לפחות 1 מכל 2 עובדים המשוייכים לארגון חייבים להיות בעלי הסמכת גוגל אדס, לצורך עמידה בקריטריון ה-Certifications.

לאחר בחינה מחודשת בהתבסס על הפידבק שהתקבל מהשותפים הקיימים בתוכנית, גוגל מעדכנת את הדרישות באופן הבא:

  1. גוגל תאפשר לדחות המלצות (Dismiss Recommendations) כל עוד הציון בחשבון מגיע ל-70%, כדי לעמוד ביעדי קריטריון ה-Performance.
  2. השארת התקציב המינימלי על $10,000 לחשבון MCC לצורך עמידה בקריטריון ה-Spend.

לצורך עמידה בקריטריון ההסמכות (Certification) עדיין נדרש כי 1 מכל 2 אנשים בארגון יהיה מוסמך.

כמו כן, הקריטריונים החדשים יכנסו לתוקף בפברואר 2022.

לפרטים נוספים על קבלה לתוכנית ה-Partners באתר גוגל >>> support.google.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן