תוכנית גוגל פרטנרז (שותפי גוגל) חדשה תושק מאוחר יותר השנה וזה עשוי לדרוש משותפי גוגל קיימים להחיל כמה שינויים.
כדי שסוכנויות יוכלו להחזיק במעמד השותף שלהן, יהיה עליהן לעמוד בדרישות החדשות שייכנסו לתוקפן ביוני 2020.
גוגל שולחת מיילים לסוכנויות שותפות כדי לעזור להן לקבוע אם הן ימשיכו להחזיק במעמדן כשותפות גם תחת הדרישות החדשות.
לפי דיווח של Search Engine Journal, הדרישות החדשות כוללות את הדברים הבאים:
- הבסיס להערכת ביצועי הסוכנויות הוא באם מולאו ההמלצות של גוגל באשר לציון האופטימיזציה.
- הוצאות הפרסום המינימליות ב-90 הימים האחרונים גדלות מסך של 10,000 דולר ל-20,000 דולר.
- לפחות 50% מהמשתמשים המאושרים צריכים לקבל הסמכות עדכניות של גוגל אדס בחיפוש, בדיספליי, בווידאו ובשופינג.
- את ההכרה בהתמחויות שיווקיות של סוכנויות תחליף ההכרה בהתמחויות במוצרים (מידע מפורט יותר יפורסם בהמשך).
עד כה, הביצועים התבססו על הצמיחה בהכנסות הסוכנויות ועל מספר המפרסמים, כמו גם על צמיחה בהכנסות ושימור לקוחות הסוכנות. החל מיוני 2020, הביצועים יתבססו רק על מילוי ההמלצות של גוגל לשיפור ציון האופטימיזציה.
סוכנויות בתוכנית הפרטנרז של גוגל שיעמדו בדרישות החדשות ביוני 2020 יקבלו גישה לכמה פיצ׳רים חדשים כמו באדג׳ פרטנר חדש, מעמד וקטגוריות התמחויות מוצרים חדשים, והטבות חדשות במסגרת התוכנית.
לפי Search Engine Journal, עד כה מרבית התגובות לשינויים שגוגל מתכננת להחיל הן שליליות, כאשר החשש העיקרי של מרבית הסוכנויות הוא הדרישה שהן ימלאו אחר המלצותיה של גוגל כדי שיוכלו להמשיך להחזיק במעמד הפרטנר שלהן.
מקור: searchenginejournal.com