חנות האפליקציות של אפל הולכת להשתדרג בקרוב עם מספר פיצ'רים חדשים שיאפשרו לבעלי אפליקציות ומשחקים להריץ a/b testing בפלטפורמה. נראה שסוף סוף אפל מתכוונת ליישר קו עם גוגל פליי שמאפשרת לבצע בדיקות מסוג זה מזה מספר שנים.
אפשרות לבצע אופטימיזציה לגרפיקה בעמוד האפליקציה
תוכלו לבדוק את האלמנטים הגרפיים שמופיעים בעמוד האפליקציה שלכם ולהריץ בדיקות של אייקון, תמונות מסך ו-וידאו במטרה להגדיל את יחסי ההמרה של עמוד ה-product page בחנות של אפל. בנוסף, מהבדיקות האלו מפתחי אפליקציות יוכלו להבין מה המשתמשים שלכם אוהבים יותר, מה עובד ולא עובד בחנות וכו'.
כל הסטטיסטיקה של בדיקות ה-a/b יופיעו במערכת של אפל מה שאומר שתוכלו לבדוק בדיוק כיצד הבדיקות משפיעות על המשתמשים מהרגע שהם נחתו בעמוד הנחיתה של האפליקציה בפלטפורמה. חשוב לציין כי אפשר יהיה לבצע את הבדיקות האלה במספר חנויות שכן חנות האפליקציות עובדת כך שכמעט כל מדינה נחשבת לחנות ייחודית. למשל, אם אפשר להוריד את האפליקציה שלכם בישראל וביצעתם לוקאליזציה אז תוכלו לבצע בדיקות נקודתיות בחנות הישראלית.
בנוסף, אפל הודיעו כי מפתחי אפליקציות יוכלו לבצע התאמות מתקדמות בעמודי האפליקציה ולקשר אותם לאותם המסרים שנמצאים בקמפיינים של האפליקציה. קוראים לזה "Custom product pages" ובאמצעות הפיצ'ר הזה תוכלו בעצם ליצור עמודי אפליקציה שונים שמותאמים כאמור למסרים שונים. אפשר יהיה ליצור לא פחות מ-35 עמודי מוצר מותאמים, כמו-כן, אפשר יהיה לשנות את הגרפיקה בחנות וגם את התוכן שיופיע בעמוד המוצר (שלא כמו בבדיקות ה-a/b המאפשרות לשנות את הגרפיקה בלבד).
דבר מעניין נוסף בהקשר הזה הוא שתוכלו לבדוק גם את הסטטיסטיקות הקשורות ל-retention בתוך האפליקציה בהשוואה לעמודי מוצר שונים. מתי זה יכול למשל להיות רלוונטי?
נגיד ויש לכם אפליקציה בתחום הספורט ונגיד שהם מספקים תוכן בעולמות הכדורגל ובעולמות הכדורסל. בהמשך הדרך הם מריצים 2 קמפיינים שונים, אחד עם מסרים שקשורים לכדורגל ואחד עם מסרים שקשורים לכדורסל. הרעיון הוא שברגע שהמשתמש הקליק על המודעה הוא יגיע לעמוד המוצר שמדבר על מה שהמודעה דיברה וכך בסופו של דבר לעזור לאפליקציה להגדיל את יחסי ההמרה שלה בחנות מאותם הקמפיינים.
אנחנו בטרגטת נעדכן כמובן ברגע שהעדכונים האלו יעלו לאוויר. ההשערות מדברות על ספטמבר 2021.
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…