אפל תאפשר a/b testing בחנות האפליקציות שלה, ה-App Store

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

חנות האפליקציות של אפל הולכת להשתדרג בקרוב עם מספר פיצ'רים חדשים שיאפשרו לבעלי אפליקציות ומשחקים להריץ a/b testing בפלטפורמה. נראה שסוף סוף אפל מתכוונת ליישר קו עם גוגל פליי שמאפשרת לבצע בדיקות מסוג זה מזה מספר שנים.

אפשרות לבצע אופטימיזציה לגרפיקה בעמוד האפליקציה

תוכלו לבדוק את האלמנטים הגרפיים שמופיעים בעמוד האפליקציה שלכם ולהריץ בדיקות של אייקון, תמונות מסך ו-וידאו במטרה להגדיל את יחסי ההמרה של עמוד ה-product page בחנות של אפל. בנוסף, מהבדיקות האלו מפתחי אפליקציות יוכלו להבין מה המשתמשים שלכם אוהבים יותר, מה עובד ולא עובד בחנות וכו'. 

בדיקות אייבי טסט בחנות האפליקציות של אפל
בדיקות אייבי טסט בחנות האפליקציות של אפל. מתוך אתר אפל

כל הסטטיסטיקה של בדיקות ה-a/b יופיעו במערכת של אפל מה שאומר שתוכלו לבדוק בדיוק כיצד הבדיקות משפיעות על המשתמשים מהרגע שהם נחתו בעמוד הנחיתה של האפליקציה בפלטפורמה. חשוב לציין כי אפשר יהיה לבצע את הבדיקות האלה במספר חנויות שכן חנות האפליקציות עובדת כך שכמעט כל מדינה נחשבת לחנות ייחודית. למשל, אם אפשר להוריד את האפליקציה שלכם בישראל וביצעתם לוקאליזציה אז תוכלו לבצע בדיקות נקודתיות בחנות הישראלית.

אפשרות ליצור עמודי מוצר (אפליקציה) מותאמים אישית

בנוסף, אפל הודיעו כי מפתחי אפליקציות יוכלו לבצע התאמות מתקדמות בעמודי האפליקציה ולקשר אותם לאותם המסרים שנמצאים בקמפיינים של האפליקציה. קוראים לזה "Custom product pages" ובאמצעות הפיצ'ר הזה תוכלו בעצם ליצור עמודי אפליקציה שונים שמותאמים כאמור למסרים שונים. אפשר יהיה ליצור לא פחות מ-35 עמודי מוצר מותאמים, כמו-כן, אפשר יהיה לשנות את הגרפיקה בחנות וגם את התוכן שיופיע בעמוד המוצר (שלא כמו בבדיקות ה-a/b המאפשרות לשנות את הגרפיקה בלבד). 

עמוד מוצר מותאם אישית באפפסטור
עמוד מוצר מותאם אישית. מתוך אתר אפל

 

דבר מעניין נוסף בהקשר הזה הוא שתוכלו לבדוק גם את הסטטיסטיקות הקשורות ל-retention בתוך האפליקציה בהשוואה לעמודי מוצר שונים. מתי זה יכול למשל להיות רלוונטי?

נגיד ויש לכם אפליקציה בתחום הספורט ונגיד שהם מספקים תוכן בעולמות הכדורגל ובעולמות הכדורסל. בהמשך הדרך הם מריצים 2 קמפיינים שונים, אחד עם מסרים שקשורים לכדורגל ואחד עם מסרים שקשורים לכדורסל. הרעיון הוא שברגע שהמשתמש הקליק על המודעה הוא יגיע לעמוד המוצר שמדבר על מה שהמודעה דיברה וכך בסופו של דבר לעזור לאפליקציה להגדיל את יחסי ההמרה שלה בחנות מאותם הקמפיינים.

אנחנו בטרגטת נעדכן כמובן ברגע שהעדכונים האלו יעלו לאוויר. ההשערות מדברות על ספטמבר 2021. 

להודעה הרשמית באתר אפל >>> developer.apple.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן