יתרון מסוים שיש לקלאריטי על גוגל אנליטיקס היא העובדה שהתוכנה לא מגבילה את כמות הביקורים והפעולות אותם היא מבטיחה לנתח. גוגל אנליטיקס בגרסה החינמית מגבילה לכ-500 היטס (פעולות) לביקור, וכ-10 מיליון היטס לחודש, דבר שעבור אתרים גדולים במיוחד יכול להוות מגבלה. מיקרוספט קלאריטי מספקת כרגע שירות באותה הרמה בדיוק לאתרים גדולים וקטנים כאחד, ובחינם לגמרי.
הפיצ'רים המרכזיים של מיקרוסופט קלאריטי
מפות חום מובנות
מפת חום היא כלי אנליטי המאפשר לראות את האזורים והאלמנטים בדף איתם באים מבקרי הדף במגע. היכן הם מקליקים, עד איזה עומק בעמוד הם גוללים, וכו'. ההצגה של מפת החום היא ויזואלית.
מקליט מבקרים באתר
מדובר בפיצ'ר חשוב אשר מקליט ביקורים אנונימיים באתר, ומאפשר לצפות בהקלטות של הביקורים במועד מאוחר יותר. כך אפשר ללמוד על החוויה שמקבלים המבקרים באתר, ולזהות אלמנטים אשר פוגעים בחוויה ודורשים עריכה.
דאשבורד מנהלי למדדי פעילות מרכזיים
תצוגת מנהלים (דאשבורד) יעילה באופן משמעותי בהשוואה לגוגל אנליטיקס. מיקרוסופט קלאריטי מציגה מספר מדדים חדשים ומעניינים שמסייעים מאוד בהבנת רמת חוויית השימוש באתר. לדוגמא:
Rage Clicks – מדד המציג הביקורים בהם יוזרים הקליקו מספר פעמים באותו אזור. כלומר, אפשרי שהדבר מצביע על בעיה כלשהי, או תסכול מסויים שהיוזר חווה בעת השימוש באתר. כלי מקליט המבקרים מאפשר לצפות בכל הביקורים בהם בוצעו Rage Clicks.
Dead Clicks – מדד המציג את הביקורים בהם משתמשים בצעו קליק שלא הוביל לשום פעולה. גם כאן כלי מקליט המבקרים מאפשר לצפות בכל הביקורים בהם בוצעו Dead Clicks.
Excessive scrolling – מודד את הביקורים בהם יוזרים גללו עמוק מדי בדף. גם כאן ישנה אפשרות לצפות בהקלטות.
Quick backs – מודד את הפעמים בהם יוזרים חזרו מהר מדי לעמוד הקודם בו צפה (כלומר הקליקו על Back). גם כאן עם אופציה לצפות בהקלטות.