אפל הכריזה על הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה שלה, ה-iOS 15 שצפויה להשתחרר בסתיו 2021, ושוב מעוררת את זעמם של אנשי השיווק הדיגיטלי. והפעם, בגלל הכוונה לחסום את האפשרות לנטר פתיחות של דיוורי אימייל למשתמשיה. אפל דחפה את עצמה למסע צלב בשם הגנת הפרטיות, ונראה שאין מי שיעצור אותה.
לאחר שבקיץ 2020, עם ההכרזה על ה-iOS 14, אפל הודיעה לראשונה כי תגביל את הגישה של אפליקציות למידע מזהה של המשתמשים שנועד לצורכי שיווק ופרסום, מודיע ענקית הטכנולוגיה של גזרות חדשות שיקשו את החיים של מקצועני השיווק הדיגיטלי.
ביום שני האחרון (ה-7 ליוני) בערב ההכרזה על הגרסה ה-15 של מערכת ההפעלה iOS, הטילה אפל "פצצה" גם על חברות שאין להן שום קשר לקידום אפליקציות באפל או בכלל.