מעגל ההשפעה – כך תהפכו למובילי דעה בעזרת לינקדאין
לינקדאין פרסמה מדריך חדש שנועד להראות כיצד תהליך יצירת תוכן מבוסס מנהיגות מחשבתית (Thought Leadership), כחלק מהחשיבה אסטרטגית, יכול לסייע לצמיחת העסק בכיוון הנכון.
המדריך החדש, בשם Flywheel of B2B Thought Leadership נוצר יחד עם חברת Edelman ומטרתו לספק לעסקים טיפים ליצירת תוכן מבוסס מנהיגות מחשבתית על מנת להגיע לקהל היעד האיכותי והרלוונטי ביותר לחברה.
המדריך החדש מפרט מספר שיטות שיש לקחת בחשבון בתהליך יצירת התוכן:
White Space: Carve Your Niche
מציאת נישה שעדיין לא מוצתה עד תום ויצירת תוכן מקורי ובלעדי לאותה הנישה, בנושאים שטרם נכתב עליהם על ידי יוצרים אחרים. בכתיבת תוכן מסוג זה כדאי לקחת בחשבון את הנקודות החשובות ללקוחות ולחברה עצמה ולנסות להתייחס לנושא מזווית חדשה ומעניינת יותר,
על מנת לבדל את התוכן שלכם מתכנים של חברות אחרות ולגרום לו לבלוט בתוך ים התוכן הקיים.
Relevance: Map to Customer Needs
התאמת התוכן לקהל היעד הספציפי אליו אתם מכוונים, על ידי שילוב מחלקות המכירות ושירות הלקוחות בתהליך פיתוח התוכן, על מנת לעצב אותו בהתאם לתובנות אמיתיות העולות מתוך הצרכים שמתעוררים בשטח.
Vision: Chart a Path for the Industry
שיתוף קהל צרכני התוכן שלכם עם המתרחש מאחורי הקלעים על מנת ליצור תמונת מצב אמיתית יותר של המתרחש בחברה.
Trust: Become a Go-to Source
בניית יחסי אמון עם הלקוחות של החברה שלכם. על מנת לעשות זאת, עליכם לשלב בתוכן שאתם מפרסמים אנשים אמיתיים, כלומר עובדים במגוון משרות ודרגות בחברה שלכם ולשמור על צירת תוכן בסגנון עיתונאי ולא פרסומי, המעניק ערך מוסף לצרכנים שלכם. כמו כן, גם שמירה על עקביות ואמינות ויצירת שיתופי פעולה עם גורמי צד שלישי שיכולים להוסיף ערך ובעלי אמינות גבוהה בקרב קהל היעד שלכם יכולים לסייע לביסוס מעמדכם כיוצרי תוכן אמינים שניתן לסמוך עליהם.
Brevity: Keep It Concise
שמירה על תוכן קצר, ענייני ומתומצת ככל האפשר, ללא מריחות מיותרות.
Attribution: Measure Accurately
עליכם לזכור כי מנהיגות מחשבתית אינה נמדדת לפי כמות לייקים או הקלקות, אלא לפי איכותם. כלומר, המטרה הסופית היא לא שכמה שיותר משתמשים יצרכו את התוכן שאתם מעלים, אלא שהאנשים המשפיעים ורלוונטיים ביותר יצרכו אותו.
למדריך המלא ולאינפוגרפיקה של לינקדאיו >>> business.linkedin.com
רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?
יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל
כתובות נוספות שיעניינו אותך
רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל
פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…
פייסבוק מספקת הסברים נוספים על אופן הפעולה של האלגוריתם שלה
פייסבוק שיתפה וידיאו חדש בו היא מסבירה כיצד עובד האלגוריתם של פיד החדשות בפלטפורמה, הפרסום החדש מספק בעיקר מבט כולל על תהליך הדירוג של פייסבוק…
דוח של לינקדאין חושף: 60% מתפקידי השיווק בארה"ב וקנדה מאויישים ע"י נשים
דו"ח חדש של לינקדאין עוסק בשינויים בסביבת העבודה, לרבות ייצוג מגדרי בתפקידי שיווק שונים. במוקד – נשים מאיישות כ-60% מתפקידי השיווק, וכ-52% מתפקידי ניהול השיווק…