בעולם הפרסום הדיגיטלי מתחילים לסכם את השנה. חרף הקשיים שגוגל חוותה במוצרי הפרסום מבוססי חיפוש שלה (Google Search Ads), ענף הפרסום בווידאו פורח.
לפי יוטיוב, מודעות הוידאו הנבחרות ברשימת ה-YouTube ads leaderboard צברו במהלך השנה קרוב ל-חצי מיליארד צפיות, וכ-1.3 מיליון לייקים.
לפי יוטיוב, בעוד שבדרך כלל הפרסומות שמגיעות לצמרת הדירוג מגיעות מהסופר-בול השנתי, השנה הייתה הפתעה, ומודעות הסופר-בול הנצפת ביותר הסתפקה רק במקום השני (אם כי זהות המפרסם מפתיעה למדי, אל תשכחו לבדוק).
אז הנה עשרת המופלאים של שנת 2020 ביוטיוב: