ביוני השנה הודיעה אפל על שינוי מדיניות הפרטיות שלה, במהלך שנועד לעזור למשתמשים לשמור על המידע האישי שלהם, ולמעשה יגרום לכך שמשתמשי אפל יקבלו התראה על כל איסוף מידע אישי של המשתמשים על ידי אפליקציה זרה. ההתראה תקפוץ על מסך האייפון ותפרט את סוג המידע שהאפליקציה מעוניינת לשאוב, ותאפשר למשתמשים לבחור האם ברצונם לאשר את איסוף המידע האישי שלהם או לא.
פייסבוק היא אחת המפסידות הגדולות ביותר מהמהלך הזה, כיוון שהיא אוספת מידע רב מאוד על משתמשיה על מנת להתאים עבורם פרסומות מותאמות אישית ולכן היא גם המתנגדת הראשית והרועשת ביותר למהלך, שטוענת כי יפגע קשות במפרסמים ועסקים.
האתר socialmediatoday.com מדווח כי עכשיו פייסבוק משיקה סדרה של שלושה וובינרים שנועדו להסביר למפרסמים בפלטפורמה שלה את ההשפעות הפוטנציאליות של שינוי המדיניות של אפל.