פייסבוק קיימה את אירוע ניהול הקהילות השנתי שלה, שהתרחש השנה אונליין בהתאם להגבלות וירוס הקורונה, במהלכו הכריזה על מספר פיצ׳רים חדשים שנועדו לסייע למנהלי קהילות בניהול הקבוצות שלהם.
לפי פייסבוק, משתמשים רבים הצטרפו לקבוצות שונות בפלטפורמה כדרך לשמור על קשר בזמני הריחוק החברתי שנכפה על העולם
ומציינת חלה עליה משמעותית בשימוש בקבוצות, עם למעלה מ-1.8 מיליארד משתמשים בקבוצות מדי חודש.
החברה מוסיפה כי במהלך חודש אוקטובר 2019, השתמשו בקבוצות 1.4 מיליארד אנשים, כלומר חלה עליה של כ-4 מיליון משתמשים פעילים בקבוצות במהלך השנה האחרונה.