פייסבוק מודיעה על פיצ׳רים חדשים לקבוצות באירוע ניהול הקהילות השנתי שלה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק קיימה את אירוע ניהול הקהילות השנתי שלה, שהתרחש השנה אונליין בהתאם להגבלות וירוס הקורונה, במהלכו הכריזה על מספר פיצ׳רים חדשים שנועדו לסייע למנהלי קהילות בניהול הקבוצות שלהם.

לפי פייסבוק, משתמשים רבים הצטרפו לקבוצות שונות בפלטפורמה כדרך לשמור על קשר בזמני הריחוק החברתי שנכפה על העולם

ומציינת חלה עליה משמעותית בשימוש בקבוצות, עם למעלה מ-1.8 מיליארד משתמשים בקבוצות מדי חודש.

החברה מוסיפה כי במהלך חודש אוקטובר 2019, השתמשו בקבוצות 1.4 מיליארד אנשים, כלומר חלה עליה של כ-4 מיליון משתמשים פעילים בקבוצות במהלך השנה האחרונה.


בין הפיצ׳רים החדשים שהוכרזו:

  • Admin Assist – כלי ניהול חדש שיאפשר למנהלי קהילות להשתמש בבקרה אוטומטית על תכנים שמועלים לקבוצה. הפיצ׳ר יאפשר למנהלי הקהילות לקבוע מילות מפתח ותנאים מסוימים שיגבילו את פרסום הפוסטים בקהילה וימנע אוטומטית אישור של פוסטים שמפרים את כללי הקהילה שנקבעו, כגון פוסטים פרסומיים או פוגעניים.
    בין התנאים שניתן להגדיר – פוסטים שהועלו ע״י משתמשים עליהם דיווחו בעבר, תקופת זמן מסוימת שצריכה לעבור מרגע הצטרפות לקהילה עד אישור פרסום פוסטים, מילות מפתח מסוימות שייאסרו לשימוש, הוספת תמונות וסרטונים לפוסט ועוד.
    המטרה בפיצ׳ר זה לפי פייסבוק היא להפחית מעומס מנהלי הקהילות ולאפשר להם להתפנות לניהול עצמו ולבניית קהילה חזקה.
    הוא ישוחרר לשימוש בחודשים הקרובים, תחילה בגרסת הדסקטופ בלבד.

  • נושאים – פייסבוק מוסיפה גם אפשרות של נעיצת נושאים, המסומנים בהאשטגים, שיינעצו בראש הקבוצה. משתמשים יוכלו לבחור בהשאטג הרצוי להם בפרסום הפוסט, על מנת להקל על הסדר בתכני הקבוצה.

  • קידום תכנים ממומנים בקבוצות ציבוריות – מנהלי קהילות יוכלו להשתמש בכלי ה-Brand Collabs Manager של פייסבוק, על מנת ליצור שיתופי פעולה עם מותגים ולאפשר פרסום ממומן בתוך הקבוצה, תוך גילוי נאות לחברים בה. פייסבוק תאפשר כעת את השימוש ב-Brand Collabs Manager עבור קבוצות ציבוריות בלבד, אך בוחנת את האפשרות לפתוח זאת בעתיד עבור קבוצות פרטיות גם כן.

  • צ׳אטים קבוצתיים – יאפשר ניהול של צ׳אטים קבוצתיים של משתתפי הקהילה וניהול צ׳אטים של Q&A לחברי הקהילה בלבד.

  • גילוי קבוצות ציבוריות – תרחיב את האפשרויות לחיפוש ומציאת קבוצות ציבוריות בפלטפורמה, על מנת להעלות את המעורבות בה ולחשוף אותה בפני קהל משתמשים רחב יותר.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן