פייסבוק מקימה אלטרנטיבה ל-"יוטיוב מיוזיק" עבור אמנים וחברות תקליטים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

פייסבוק משיקה תוכנית חדשה שמטרתה לספק תמריצים לחברות תקליטים ומוזיקאים לפרסם קטעי וידאו אקסקלוסיביים ישירות לפייסבוק, במטרה להילחם בפלטפורמה המתחרה יוטיוב. 

על פי האתר Techrunch, פייסבוק כבר הודיעה למנהלי הדפים המקושרים למוזיקאים שעד הראשון לאוגוסט 2020 הם יוכלו לשנות את הגדרות העמוד ולאפשר לפיצ'ר החדש לפעול. הפיצ'ר אמור לעזור לחברות תקליטים ולאומנים להפיץ את המוזיקה שלהם בפלטפורמה של פייסבוק באופן רשמי באמצעות הטאב של הפייסבוק Watch. 

באמצעות הפיצ'ר (כמו שניתן לראות בהמשך מתוך צילום מסך מאתר Techcrunch), חברות יוכלו להעלות באופן אוטומטי סרטוני וידאו רשמיים לפלטפורמה של פייסבוק בכל פעם שישוחרר שיר קליפ חדש לרשת. עדיין לא ברור כיצד זה הולך להתבצע אבל הרעיון הוא שפייסבוק יחתמו עם חברות תקליטים על בלעדיות על קליפים מסוימים ואז חברת התקליטים תעלה למערכת האחסון החדשה של פייסבוק את הקליפים. משם, הקליפ כאמור יעלה באופן אוטומטי לעמוד של המוזיקאי (ניתן יהיה לכבות את ההעלאה האוטומטית במידה ועמוד המוזיקאי לא יהיה מעוניין בכך). 

פאנל ניהול דף אומן בפייסבוק

אם מנהלי הפייסבוק של עמוד המוזיקאי יחליטו שלא להפעיל את הפיצ'ר, אז פייסבוק תיצור באופן אוטומטי עמוד רשמי של המוזיקאי שיקרא "שם האומן – מוסיקה רשמית". פייסבוק תשלוט בעמוד הזה והוא יהיה נגיש למעריצים אך ורק דרך הטאב של Facebook Watch.

המייל שפייסבוק שלחו למוזיקאים נחשף על ידי Matt Navara, ראו צילום מסך:

מסך פייסבוק לאמנים

על פי Techrunch, על ידי הפעלת הפיצ'ר אמנים נותנים לפייסבוק אישור לשתף תובנות וביצועים מצטברים עם בעלי הצוות, כולל לייקים, שיתופים, הערות, צפיות ונתוני מעורבות אחרים הקשורים לפוסטים שנוצרו אוטומטית באמצעות הפיצ'ר. בנוסף, אמנים יכולים לערוך את הפוסטים שנוצרו אוטומטית, כולל הכותרת, התיאור, התגים שלהם ועוד.

בנוסף, Andrew Hutchinson, כתב Social Media Today, טוען כי הפיצ'ר החדש יוכל לתת דחיפה גדולה למאמצים של פייסבוק להגדיל את הצפיות בקליפים ווידאו בפלטרפורמה שלה. חשוב לציין כי מרבית הסרטונים שיגיעו לפייסבוק יוכלו להגיע גם ליוטיוב אך אם פייסבוק יצליחו להשיג עסקאות שנותנות בלעדיות להפצת הקליפים, זה ככל הנראה יוכל למשוך קהלים גדולים ל-Facebook Watch ומשם כאמור פייסבוק תוכל להגדיל את הרווחים שלה מהמודעות שיופיעו בסרטונים עצמם. אנחנו בכל מקרה נחכה להודעה הרשמית של פייסבוק בנושא.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן