פייסבוק מוסיפה תצוגת נתונים אודות התגובות בפלטפורמה במטרה להגדיל את מעורבות המשתמשים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק מנסה לעודד מנהלי עמודים להבין את החשיבות בהוספת תגובות אישיות בפוסטים על מנת לעודד מעורבות ולהעלות את רמת החשיפה של הפוסטים שלהם.

מעורבות בפוסטים מגבירה את החשיפה ברחבי הפלטפורמה ומעורבות בתצורת תגובות בעיקר יכולה ליצור השפעה גדולה על רמת החשיפה של פוסטים. עידוד של ניהול דיונים בתגובות לפוסט מסמן לאלגוריתם של פייסבוק להפיץ את הפוסט למשתמשים נוספים שאולי ירצו להצטרף לדיון ולשתף את דעותיהם בנושא.  פייסבוק כבר הדגישה בעבר את החשיבות בקבלת תגובות לפוסטים ובעידוד אנשים לדבר על פוסט שהעלית למיקסום החשיפה שלו.

בלחיצה על ׳See more insights׳ ניתן לראות נתונים על כמות התגובות והחשיפות של הפוסטים שהועלו ומעתה תודגש כמות החשיפה שהתקבלה בפוסטים בהם הוספנו תגובות, על בסיס מידע מ-28 ימים קודם לכן. נתונים אלו יופיעו עבור פוסטים בחשבונות אישיים כמו גם בעמודים עסקיים

פייסבוק מוסיפה תצוגת נתונים אודות התגובות בפלטפורמה במטרה להגדיל את מעורבות המשתמשים

התזמון של הוספת פיצ׳ר הנתונים החדש מעניין כיוון שדו״ח הביצועים הרבעוני הקרוב של פייסבוק עבור חודשים אפריל-יוני יסתמך על הביצועים ב-30 הימים הקודמים למדידה. כלומר, אם פייסבוק מעוניינת להציג עלייה במעורבות בפלטפורמה שלה לדוגמא, עליה לקדם כמה שיותר פעילות בפלטפורמה החודש, כך שתוכל להראות עלייה משמעותית במעורבות במהלך הרבעון הזה למרות שהיא בפועל תייצג את 30 הימים האחרונים בלבד.  

ייתכן שפייסבוק מעוניינת לגרום למשתמשים לראות את נתוני הביצועים ולעודד אותם להגיב יותר על הפוסטים שלהם עצמם, כולל השבה לתגובות משתמשים אחרים ובכך להעלות את הפעילות בפלטפורמה. כך שלמרות שייתכן שהנתונים הסופיים לא יראו קפיצה משמעותית באמת במעורבות, הפיצ׳ר החדש כן יאפשר לפייסבוק לדווח על עלייה בכל אופן.

משמעות הוספת הנתונים עבור תגובות יכולה להצביע על כך שפייסבוק רואה ירידה במעורבות בפוסטים ומעוניינת להגבירה, או שאינה רואה ירידה והיא פשוט מעוניינת למקסם אף יותר וככל הניתן את הביצועים בפלטפורמה שלה.

פייסבוק אינה מציגה דוחות מעורבות אלא דיווחים יומיים וחודשיים של כמות המשתמשים הפעילים בפלטפורמה שלה בלבד. 

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן