לאחרונה הגיעו מספר דיווחים ממשתמשי אפליקציית ה- Pages של פייסבוק, כי פיצ׳ר חדש הופיע באפליקציה, המעודד אותם לשלוח מיילים שיווקיים בהתאמה אישית, דרך עמוד הפייסבוק.
האפשרות החדשה נועדה לחקות מערכות CRM, כך שכל ההודעות השיווקיות של העסק, כולל מודעות פייסבוק, אינסטגרם ומיילים שיווקיים, יצאו כולם מפלטפורמה אחת – פייסבוק.
על מנת להשתמש באפשרות הזו, ראשית יש לאשר את כתובת המייל של עמוד הפייסבוק העסקי באפליקציית ה-Pages. לאחר אישור כתובת המייל, על מנהלי העמוד להוסיף למאגר המידע באופן ידני את כתובות המייל של אנשי הקשר הרצויים להם, ולאשר כי בעלי כתובות המייל אכן מאשרים קבלת תוכן שיווקי על ידם. לאחר אישור התנאים ניתן ליצור קמפיין מייל דרך האפליקציה ולצפות בתצוגה מקדימה של שורת הנושא ותוכן המייל על מנת להקל על תהליך השליחה.
מיילים שישלחו דרך הפיצ׳ר החדש יישלחו באופן אוטומטי מכתובת המייל המקושרת לחשבון הפייסבוק – business.mailbyfb.com.
הפיצ׳ר החדש גם ייסייע לעסקים לטרגט את מודעות הפייסבוק מתוך האפליקציה, כיוון שברגע שבנית רשימת כתובות מייל, באפשרותך גם ליצור costume audiences ולהשתמש בכל כלי התאמת המידע של גוגל על מנת למצוא משתמשים נוספים בעלי תחומי עניין ותכונות דומות ללקוחות שלך.
כיוון שעסקים רבים מעוניינים בהעלאת רשימות כתובות המייל שלהם למטרות שיווקיות גם כך, הכנסת הפיצ׳ר לפייסבוק הוא הגיוני, אם כי נראה שאין הבדל משמעותי בין הפיצ׳ר החדש למערכות CRM שונות הקיימות בשוק. בנוסף, בנוסף נראה כי הוא מכוון בעיקרו לעסקים שעדיין לא משתמשים במיילים שיווקים, על מנת לאפשר להם ליצור קשר עם הלקוחות באמצעות כלי דומה crm.
ייתכן שהוספת הפיצ׳ר החדש קשורה לכלים הרבים שמציעה פייסבוק לעסקים קטנים ובינוניים במטרה להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי בצל וירוס הקורונה.
מקור: socialmediatoday.com