חדש בפייסבוק ביזנס סוויט: אופטימזציה לקמפיין לידים לפי סגירות, תזמון סטוריס, וכלים נוספים לעסקים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

פייסבוק מסבירה כי לפי הדוח האחרון שלה על מצב העסקים הקטנים ב-27 מדינות שונות, ששחררה בתחילת חודש אפריל, מעל חצי מבעלי העסקים הקטנים אומרים כי הם משתמשים בכלים דיגיטליים על מנת לתקשר עם הלקוחות שלהם ועל שיפור במצב המכירות שלהם בעקבות כך. לפיכך, מוסיפה פייסבוק במהלך החודש הקרוב פיצ׳רים חדשים לפלטפורמת העסקים שלה, שנועדו לדבריה לסייע לעסקים לתקשר טוב יותר עם קהל הלקוחות שלהם, לשפר יכולות גיוס לקוחות חדשים דרך קמפיין לידים, וכן לחסוך זמן וליצור תוכן איכותי יותר ולהגדיל את הרווחים שלהם.

הפיצ׳רים החדשים יהיו זמינים ברחבי ארה״ב בלבד נכון לעכשיו וכוללים אפשרויות תזמון לסטוריז בפייסבוק ואינסטגרם, אפשרויות גילוי עסקים חדשות ניהול ממשק העסק באופן פשוט יותר וכלי מודעות חדשים.

עד כה לא ניתן היה לתכנן מראש העלאת סטוריז לפלטפורמה בדומה לפוסטים רגילים, מעתה מוסיפה פייסבוק פיצ׳ר חדש לאפליקציית העסקים, שיאפשר להכין את הסטוריז מראש באפליקצית העסקים ולתזמן את מועד ההעלאה שלהם לפייסבוק או לאינסטגרם, לפי המועד הרצוי. התוכן המתוזמן יופיע בלוח השנה באפליקציה וניתן יהיה לנהל אותו באפליקציה במובייל ובדסקטופ. כמו כן, ניתן יהיה לבצע שמירה של סטוריז שנמצאים בתהליך עבודה כטיוטה.

תזמון סטוריס בפייסבוק
תזמון סטוריס. מתוך אתר פייסבוק

החברה בוחנת את הפיצ׳ר החדש שיאפשר לגלות עסקים חדשים דרך הפיד הראשי שלהם בפלטפורמה. משתמשים יוכלו לבחור בנושאים שמעניינים אותם על ידי לחיצה בתחתית הפוסט או המודעה שתופיע בפיד הראשי שלהם, שתפתח עסקים דומים העוסקים בתחום.

פייסבוק גילוי עסקים חדשים
גילוי עסקים חדשים. מתוך אתר פייסבוק

כמו כן מוסיפה פייסבוק כלים נוספים ל-Page experience שהושק בינואר השנה, שיסייעו לבעלי עסקים לנהל את העמוד העסקי שלהם בתוך האפליקציה עצמה, להגיב, לפרסם פוסטים ולעשות לייקים כעסק עצמו בקלות רבה יותר. בנוסף הפיד העסקי יופיע באופן נפרד מהפיד הראשי, כדי להקל על הפרדת התכנים בפלטפורמה. 

בנוסף, מעכשיו תהיה אפשרות ב-Ads Manager לבצע אופטימיזציה לסגירות של הלידים ולא רק ללידים עצמם. כלומר, ברגע שתקבלו לידים באמצעות הקידום הממומן בפייסבוק, תוכלו לשנות את הסטטוס של הליד שקיבלתם למשל לליד שסגרתם ורק משם פייסבוק תתחיל לבצע אופטימיזציה במטרה שתקבלו כמה שיותר לידים עם פוטנציאל סגירה גבוה. דבר נוסף ומעניין לא פחות שפייסבוק הוסיפו הוא לאפשר למפרסמים לבצע אופטימיזציה לקמפיינים שמטרתם היא לקבל יותר שיחות טלפון לעסק. לסיום פיצ'ר נוסף שהתווסף למודעות הלידים הוא שאחרי שהמשתמש ממלא את הפרטים שלו במודעה, הפרטים שלו יועברו לפייסבוק מסנג'ר באופן אוטומטי.

קמפיין פייסבוק עם אופטימזציה לשיחות נכנסות
קמפיין עם אופטימזציה לשיחות נכנסות. מתוך אתר פייסבוק

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן