הוספת יעדי הקמפיין לציון האופטימיזציה
ציון האופטימיזציה אשר מבטא את מידת ההתאמה של הגדרות הקמפיין להמלצות של גוגל, יציין מעתה גם את סוג יעד הקמפיין ושיטת הבידינג שנבחרה. בהתאם להמלצות גוגל אפשר יהיה להחליף את היעד מתוך מסך ציון האופטימיזציה.
קמפיינים של ריטרגטינג לאפליקציות נפתחים ליותר מפרסמים
קמפיין הריטרגטינג לאפליקציות (App Campaigns for Engagement) שבשנתיים האחרונות היה בבטא ואז נפתח למפרסמים נבחרים, נפתח כעת למפרסמי אפליקציות רבים אשר נדרשים לעמוד ב-2 הקריטריונים הבאים:
- מינימום 250,000 התקנות של האפליקציה
- יישום הטרקינג דרך הגרסה האחרונה של ה-Firebase או דרך שותפי מדידה (כגון אפספלייר למשל).
דבר נוסף שחשוב לציין הוא שכדי להריץ קמפיין ריטרגטינג למשתמשי האפליקציה, יש להקים עבור הקמפיין חשבון פרסום נפרד בו אינכם מריצים את קמפיין קידום האפליקציות הרגיל להתקנות (App Installs). בשלב זה גוגל אדס יכולים לתמוך רק בסוג אופטימזציה אחד פר חשבון.