סיכום החידושים האחרונים בגוגל אדס: גרסת האדיטור החדש, ריטרגטינג לאפליקציות ועוד

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

לקראת סוף השנה גוגל אדס קיבלה כמה חיזוקים. גרסת אדיטור חדשה הושקה עם פיצ'רים חדשים, קמפיינים של ריטרגטינג לאפליקציות נפתחו ליותר חשבונות, מיני דוח ה-Explanations נוסף לסוגי קמפיינים נוספים, וכן לדוח האופטימזציה נוספו מימדי הסבר נוספים.

בואו נראה בקצרה מה החידוש בכל אחד מהעדכונים:

גרסת הגוגל אדס אדיטור החדשה V1.5

מספר פעמים בשנה גוגל משחררת גרסה חדשה לאדיטור. בגרסה החדשה של דצמבר 2020 נוספו מספר פיצ'רים:

  1. עמודת Ad Strength לבדיקת איכות המודעות ורכיבי המודעות השונות בין הקמפיינים. ה-Ad Strength מדרג את איכות המודעות ורכיבי המודעות השונים בקמפיין רספונסיביים וקמפיינים של קידום אפליקציות (מדובר בסוגי קמפיינים בהם גוגל מרכיבה אוטומטית את המודעות מהרכיבים השונים כגון כותרות, טקסים ותמונות). בדיקת ה-Ad Strength למודעה אפשרית כעת גם מתוך האדיטור.
    גוגל אדיטור החדש - בדיקת Ad Strength
  2. הוספת המלצות אוטומטיות חדשות. גוגל הוסיפו עוד 6 סוגי המלצות לשיפור ביצועי הקמפיין שאפשר ליישם באופן אוטומטי מתוך האדיטור. עוד על ה-"המלצות" של גוגל אפשר לקרוא כאן.
  3. תוספי באנרים (תמונות) זמינים בגרסה החדשה. תוספים אלו הנקראים Image Extensions נמצאים עדיין ב-בטא גם בגרסת ה-Web של הגוגל אדס, לכן אפשרי שלא יהיו זמינים בכל החשבונות. מידע נוסף על סוג תוסף זה אפשר לקרוא כאן.

הרחבת השימוש בתוסף ה-"הסברים" לסוגי קמפיינים נוספים

תוסף ה-Explanations (הסברים) הוצג לפני כשנה, וכתבתנו עליו בפירוט לפני מספר חודשים (למאמר הטרגטת על תוסף ה-Explanations).

בקצרה תוסף ההסברים מציג למפרסמים דוח המפרט את מקור הסיבות לירידה או עלייה בביצועי הקמפיינים, כמו בדוגמא הבאה:

תוסף ההסברים של גוגל

התוסף אפשר הצגת הסברים עבור קמפיינים של חיפוש בלבד מסוג CPC ידני או מוגבר (Enhanced). כעת גוגל מוסיפה את התוסף להצגת הסברים גם עבור קמפיינים של חיפוש עם בידינג של Target CPA.

הוספת יעדי הקמפיין לציון האופטימיזציה

ציון האופטימיזציה אשר מבטא את מידת ההתאמה של הגדרות הקמפיין להמלצות של גוגל, יציין מעתה גם את סוג יעד הקמפיין ושיטת הבידינג שנבחרה. בהתאם להמלצות גוגל אפשר יהיה להחליף את היעד מתוך מסך ציון האופטימיזציה. 

קמפיינים של ריטרגטינג לאפליקציות נפתחים ליותר מפרסמים

קמפיין הריטרגטינג לאפליקציות (App Campaigns for Engagement) שבשנתיים האחרונות היה בבטא ואז נפתח למפרסמים נבחרים, נפתח כעת למפרסמי אפליקציות רבים אשר נדרשים לעמוד ב-2 הקריטריונים  הבאים:

  1. מינימום 250,000 התקנות של האפליקציה
  2. יישום הטרקינג דרך הגרסה האחרונה של ה-Firebase או דרך שותפי מדידה (כגון אפספלייר למשל).

גוגל אדס קמפיין ריטרגטינג לאפליקציות App Engagement

דבר נוסף שחשוב לציין הוא שכדי להריץ קמפיין ריטרגטינג למשתמשי האפליקציה, יש להקים עבור הקמפיין חשבון פרסום נפרד בו אינכם מריצים את קמפיין קידום האפליקציות הרגיל להתקנות (App Installs). בשלב זה גוגל אדס יכולים לתמוך רק בסוג אופטימזציה אחד פר חשבון.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן