לינקאדין מכריזה על הוספת 3 פיצ׳רים חדשים ל-LinkedIn Pages, על מנת לסייע לארגונים להישאר מחוברים לקהילות שלהם ולעובדים שלהם, גם בתקופה בה מרבית העבודה מתבצעת מרחוק.
לפי החברה, העדכון הרבעוני נועד לעזור לארגונים להתנהל טוב יותר מול העובדים שלהם ולבנות קהילות חזקות יותר בסביבות בטוחה ואמינה, ולסייע למנהלי עמודים לשמור על קשר עם העובדים שלהם, להדגיש אירועים קרבים ולצבור תובנות על קהל היעד העוקב אחר התוכן של המותג שלהם.
כמו כן אומרת לינקדאין כי העדכון החדש נוצר במטרה לסייע בהתאמת השיווק לאתגרים הניצבים בפני עסקים במעבר לעבודה מרחוק, בשל השלכות מגיפת הקורונה. לדבריה, בשל עלייה בכמות העסקים שמתכוננים להמשך עבודה מרחוק לפחות עד תחילת 2021, ישנה חשיבות להתאים עצמם למצב החדש. לינקאדין מצטטת סקר שנערך על ידי Glint, ממנו עולה כי 31% מהעובדים מדווחים על ירידה בחיבור למנהיגי החברה, 37% מהעובדים מדווחים על ירידה בחיבור לעמיתיהם ו-40% מהעובדים מרגישים שהם מחוברים פחות לחבריהם.
בין העדכונים:
view page followers
פיצ׳ר שמאפשר לחברות לראות בדיוק מי העוקבים שלהן ולצפות במידע הכללי שלהם ולארגן אותם לפי סוג התפקיד, סוג התעשייה בה הם עובדים והמיקום שלהם. עד עתה ניתן היה לראות רק את מספר העוקבים ומידע דמוגרפי כללי עליהם.
לשונית My Company
לשונית שנועדה לעובדים בחברה וזמינה לצפייה עבורם בלבד ותסייע לעובדים לשמור על קשר ולעקוב אחר החידושים, עסקיים או חברתיים, בחברה. תחת לשונית זו עובדים יוכלו לשוחח ביניהם, לחלוק הצלחות בעבודה ולהישאר בקשר גם בזמן עבודה מרחוק. בלשונית פיצ׳רים חדשים, כולל:
- ציון אבני דרך של עובדים (קידומים, ימי שנה, עובדים חדשים וכו׳)
- שיתוף תוכן עכשווי ורלוונטי מעמיתים
- הצעות לחיבורים עם עובדים אחרים בחברה
לשונית זו תהיה זמינה עבור עמודים עם מעל 201 עובדים ולינקדאין מתכננת להוסיף פיצ׳רים נוספים ללשונית זו בקרוב.
לשונית ה-Events
הלשונית תציג עבור עוקבי העמוד אירועי אונליין הקשורים לחברה, כולל אירועי עבר ותופיע בתפריט הצידי באתר, על מנת שהגישה אליה תהיה קלה וברורה. כך יוכלו עוקבי העמוד לצפות בכל האירועים המנוהלים ע״י החברה.
מקור: business.linkedin.com