לינקדאין מגבילה את כמות ההזמנות שניתן לשלוח למשתמשים ל-100 הזמנות בחודש, ומוסיפה כלי אנליטיקה חדשים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

לינקדאין מוסיפה סימון חדש בלשונית האנליטיקה המתריע למנהלי העמוד על הוספת עוקב חדש ומסייעת בניטור עוקבים חדשים שהצטרפו לעמוד העסקי. המעקב החדש מסייע לבעלי העמודים לשלוח הודעות ולהודות לעוקבים החדשים על הצטרפותם וגם מסייע במעקב אחר אופי העוקבים אחר העמוד העסקי, כך שניתן יהיה להתאים את התוכן העולה בעמוד לאופי העוקבים ולהגביר את המעורבות שלהם. התוספת החדשה מצטרפת לאפשרויות האנליטקה הקיימות כבר עכשיו בלינקדאין, כולל חלוקה דמוגרפית של העוקבים ועוד.

בנוסף לינקדאין גם מטמיעה מערכת חדשה שנועדה להגביל את כמות ההזמנות לעקוב אחר העמוד שיכול לשלוח כל מנהל עמוד מהפלטפורמה. מעתה לכל עמוד עסקי יהיו 100 קרדיטים לשימוש בכל חודש, כאשר כל הזמנה למעקב אחר העמוד תעלה שימוש בקרדיט אחד. במידה ומקבל ההזמנה מסכים לה ומתחיל לעקוב אחר העמוד, הקרדיט יוחזר ליתרת הקרדיטים החודשית של העמוד. ההגבלה נובעת מהצורך למנוע שימוש לרעה באפשרות שליחת ההזמנות.

בעבר הגבילה לינקדאין את אפשרות שליחת ההזמנות ל-50 הזמנות ביום עבור כל מנהל עמוד ולאחר מכן אף ביטלה את האפשרות כליל והחזירה את אותה בנובמבר 2019.

חידוש נוסף שמוסיפה לינקדאין, היא אפשרות של הוספת קובץ אודיו באורך של עד 10 שניות, עם שם המשתמש המלא, על מנת למנוע שגיאות בהגיית שמות של אנשים. נכון לעכשיו אפשרות זו זמינה רק באפליקציית לינקאדין ועדיין לא זמינה בגרסת הווב.

מקור: socialmediatoday.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן