חברת וימאו מעדכנת את פיצ׳ר ה- Vimeo Create, כך שמעכשיו ניתן יהיה לערוך ולהעלות דרכו סרטונים ישירות לפלטפורמת פינטרסט.
שימוש בסרטוני וידיאו היא דרך נפלאה להעלות את רמת החשיפה של מותג ברחבי הרשת.
לפי פינטרסט, הצפיה בסרטונים בפלטפורמה שלה עלתה ביותר מפי 3 בשנת 2020 בהשוואה לשנת 2019 ומשתמשים בפלטפורמה בעלי פי 2.6 יותר סיכוי לבצע רכישה לאחר שצפו בסרטון מותג נעוץ.
שיתוף הפעולה החדש נועד לסייע לבעלי עסקים ליצור סרטוני וידיאו באופן פשוט וקל יותר ולהעלות אותם בקלות לפלטפורמה של פינטרסט.
וימאו השיקה את Vimeo Create בפברואר השנה, במטרה לספק ליוצרים מגוון תבניות ואפשרויות פרזנטציה על מנת לסייע להם ביצירת תוכן מצולם עבור המותג שלהם. לפי וימאו, הפיצ׳ר החדש מיועד למשתמשים חסרי ניסיון ולעורכים מנוסים יחד, על מנת לסייע לעסקים קטנים ליצור מודעות וידיאו ותוכן לרשתות החברתיות שיוצר מעורבות בקרב המשתמשים, להגדיל את הנוכחות בפינטרסט ולקדם את המותג שלהם. השת״פ החדש מקדם את הפיצ׳ר אף יותר ומאפשר להעלות את הסרטונים שמיוצרים ב-Vimeo Create ישירות לפינטרסט.
פיצ׳ר ה-Vimeo Create זמין בתשלום חודשי קבוע.
בנוסף מציעה וימאו מספר טיפים ליצירת תוכן וידיאו איכותי ויעיל:
- שיתוף תוכן עדכני וחדשני, שכולל את פרטי המותג, בדגש על סרטוני DIY
- יצירת סרטונים באורך שנע בין 6-15 שניות, על מנת למשוך את תשומת לב המשתמשים
- סרטונים המותאמים גם לצפייה ללא סאונד, כיוון שמשתמשים רבים גולשים באינטרנט ללא הסאונד, כדאי שלא לאבד את תשומת הלב שלהם וליצור את הסרטון בהתאם
- בחירת טאמבנייל שמדגיש את עקרונות המותג והאסתטיקה המשויכת לו
- העמדת המותג במרכז הסרטון ושילובו בשלב מוקדם של הוידיאו, תוך מתן מקום ללוגו של פינטרסט שיופיע בפינה הימנית שלו ולא יתחרה בלוגו המותג
פינטרסט חצתה לאחרונה את רף 400 מיליון המשתמשים וחווה עלייה בשימוש בפלטפורמה שלה בצל ההסגרים שנכפו בשל וירוס הקורונה. העלאת סרטונים מותאמים, בשילוב עם כלי החיפוש של הפלטפורמה משמשים כר פורה לקידום עסקים ויצירת מעורבות במותג שלך.
מקור: vimeo.com