וימאו מאפשרת להעלות ולנעוץ סרטונים לפינטרסט באמצעות פיצ׳ר ה-Vimeo Create

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

חברת וימאו מעדכנת את פיצ׳ר ה- Vimeo Create, כך שמעכשיו ניתן יהיה לערוך ולהעלות דרכו סרטונים ישירות לפלטפורמת פינטרסט.

שימוש בסרטוני וידיאו היא דרך נפלאה להעלות את רמת החשיפה של מותג ברחבי הרשת.

לפי פינטרסט, הצפיה בסרטונים בפלטפורמה שלה עלתה ביותר מפי 3 בשנת 2020 בהשוואה לשנת 2019 ומשתמשים בפלטפורמה בעלי פי 2.6 יותר סיכוי לבצע רכישה לאחר שצפו בסרטון מותג נעוץ.

שיתוף הפעולה החדש נועד לסייע לבעלי עסקים ליצור סרטוני וידיאו באופן פשוט וקל יותר ולהעלות אותם בקלות לפלטפורמה של פינטרסט. 

סרטון וימאו בפינטרסט

וימאו השיקה את Vimeo Create בפברואר השנה, במטרה לספק ליוצרים מגוון תבניות ואפשרויות פרזנטציה על מנת לסייע להם ביצירת תוכן מצולם עבור המותג שלהם. לפי וימאו, הפיצ׳ר החדש מיועד למשתמשים חסרי ניסיון ולעורכים מנוסים יחד, על מנת לסייע לעסקים קטנים ליצור מודעות וידיאו ותוכן לרשתות החברתיות שיוצר מעורבות בקרב המשתמשים, להגדיל את הנוכחות בפינטרסט ולקדם את המותג שלהם. השת״פ החדש מקדם את הפיצ׳ר אף יותר ומאפשר להעלות את הסרטונים שמיוצרים ב-Vimeo Create ישירות לפינטרסט.

פיצ׳ר ה-Vimeo Create זמין בתשלום חודשי קבוע.

בנוסף מציעה וימאו מספר טיפים ליצירת תוכן וידיאו איכותי ויעיל:

  • שיתוף תוכן עדכני וחדשני, שכולל את פרטי המותג, בדגש על סרטוני DIY
  • יצירת סרטונים באורך שנע בין 6-15 שניות, על מנת למשוך את תשומת לב המשתמשים
  • סרטונים המותאמים גם לצפייה ללא סאונד, כיוון שמשתמשים רבים גולשים באינטרנט ללא הסאונד, כדאי שלא לאבד את תשומת הלב שלהם וליצור את הסרטון בהתאם
  • בחירת טאמבנייל שמדגיש את עקרונות המותג והאסתטיקה המשויכת לו
  • העמדת המותג במרכז הסרטון ושילובו בשלב מוקדם של הוידיאו, תוך מתן מקום ללוגו של פינטרסט שיופיע בפינה הימנית שלו ולא יתחרה בלוגו המותג

פינטרסט חצתה לאחרונה את רף 400 מיליון המשתמשים וחווה עלייה בשימוש בפלטפורמה שלה בצל ההסגרים שנכפו בשל וירוס הקורונה. העלאת סרטונים מותאמים, בשילוב עם כלי החיפוש של הפלטפורמה משמשים כר פורה לקידום עסקים ויצירת מעורבות במותג שלך.

מקור: vimeo.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן