פיצ׳ר התראות engagement משתחרר בהדרגה לכל הקבוצות בפייסבוק

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

 

בחודש מאי האחרון פייסבוק הריצה בדיקות שמאפשרות לשלוח התראות למנהלי קבוצות עבור מספר מצומצם של מנהלי קבוצות בפלטפורמה. כעת נראה שפייסבוק מרחיבה את הבדיקה לעוד מספר רב של מנהלי קבוצות.

נכון לעכשיו עדיין לא יצאה על כך הודעה רשמית מפייסבוק, אך לפי ציוץ של העיתונאי מאט נאברה, שצירף תמונות מסך המראות את סוגי ההתראות השונות, ניתן לראות כי פייסבוק בוחנת ברצינות את אפשרות הוספת ההתראות למנהלי קבוצות נוספים.

מטרת התראות המעורבות בקבוצה, היא להודיע לאדמינים כאשר פוסט או תגובה בקבוצה מקבלים מעורבות גבוהה במיוחד מחבריה, על מנת שיוכלו לבחור כיצד לפעול ולקדם או לעצור את אותו הפוסט ולמעשה לנהל ביתר קלות ויעילות את המתרחש בקבוצה שלהם.

נראה כי מנהלי קבוצות יוכלו לבחור את סוג התגובות עליהן הם מעוניינים לקבל התראות, כולל סוגי לייקים, תגובות לפוסט הכללי או לתגובה מסוימת בתוך הפוסט.

כררגע ישנם 2 קריטריונים להגדרת החוקיות לפיה תשלח ההתראה:

1. מילות/ביטוי מפתח – התראה שתשלח כאשר מילות מפתח כלשהן (לדוגמא "וואו איזה RTM מטורף זה"), יפורסמו בפוסט או בתגובות לפוסט בקבוצה.
2. מדדי מעורבות – למשל, כאשר פוסט ישיג 10 לייקים או תגובות.

בנוסף, מנהלי קבוצות יכולים לקבל לבחור לקבל התראות עבור פוסטים שאושרו מראש על ידם ועברו עריכה לאחר האישור מכותבי הפוסט, על מנת לבחון את תוכנם ולהחליט אם להשאירם בקבוצה או לא.

כך זה נראה אצלנו בקבוצת הפייסבוק של קהילת טרגטת:

התראות מעורבות למנהלי קבוצות פייסבוק

אפשרויות אלו מצטרפות לאפשרויות הניהול האחרונות בקבוצות בפלטפורמה, עליהן הודיעה פייסבוק באירוע ניהול הקהילות השנתי שלה באוקטובר השנה, הכוללות בקרה אוטומטית על תכנים שמועלים לקבוצה, איסור על שימוש במילות מפתח מסוימות בפוסטים המועלים ועוד מגוון אפשרויות ניהול שמעניקות כוח רב יותר למנהלי הקבוצות בפלטפורמה שלה.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן