השקעה בפרופיל הלינקדאין עוזרת לקריירה, עכשיו זה מדעי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

מאז 2019 לינקדאין פועלת בניסיון לסייע למשתמשים לצמצם פערים וחוסר שוויון תעסוקתי על ידי אספקת כלים וטיפים למקסום יתרונות הפלטפורמה על מנת לקדם את הקריירה שלהם, ללא תלות במצב סוציו אקונומי, מגדר או גזע. כעת היא משחררת מספר נתונים שלדבריה יסייעו למשתמשים לחזק את הקשרים המקצועיים שלהם ולהאיץ את התקדמות הקריירה שלהם, לכיוון הנכון. הנתונים מתבססים על מחקר שביצעה לינקדאין, של מעברים בין עבודות של משתמשיה, על מנת לבדוק באיזו מהירות עובד יכול לעזוב עבודה ולהמשיך למקום העבודה הבא. 

הניתוח התבצע בקרב משתמשים בעלי רקע דומה מבחינת דמוגרפיה, השכלה וניסיון תעסוקתי. המחקר בוחן את מהירות המעבר של משתמשים בין עבודות, על מנת להכריע כיצד הקשרים שלהם בלינקדאין והפעילות שלהם בפלטפורמה סייעה להם להתקדם בתפקידים ובעבודה.

בהתבסס על מספר רחב של משתנים, מצאה לינקדאין מספר מסקנות מעניינות:

  1. משתמשים עם לפחות 13 קשרים עם משתמשים מחברות אחרות מחוץ לחברה בה הם מועסקים, הם ב- 22.9% יותר מהירים במציאת עבודה חדשה ממשתמשים ללא קשרים אלו.
  2. משתמשים שחברים בלפחות קבוצה אחת בלינקדאין ימצאו עבודה חדשה ב-8.6% יותר מהר מאלו שאינם חברים בקבוצות.
  3. משתמשים שעוקבים אחרי לפחות 5 ארגונים בלינקדאין ימצאו עבודה מהר יותר ב-7.1% מאלו שלא.

המחקר למעשה מעלה נקודה הגיונית למדי – ככל שמשתמש בעל קשרים רחבים וחזקים יותר, ככה הוא בעל סיכוי גבוה יותר למצוא אפשרויות תעסוקה חדשות ובמהירות רבה יותר. כמו כן, מנתוני המחקר עולה כי ייתכן שמעסיקים מעניקים משקל מסוים לנוכחות העובד הפוטנציאלי בפלטפורמה ולקשרים שטיפח. לפי לינקדאין, ממצאי המחקר שלה מדגישים את החשיבות בבניית רשת מגוונת בעלת קשרים אישיים ומקצועיים. 

לדבריה, הפלטפורמה מציעה למשתמשים כלים שונים שיכולים לסייע להם ברכישת מידע שיכול להוביל לבנייה מואצת של הקריירה שלהם. כלומר, ככל שמשתמשים ישקיעו יותר ברשת החברתית שלהם בפלטפורמה, ככה עולים הסיכויים שלהם לבנות קריירה גמישה ובטוחה יותר.

למחקר של לינקדאין בנושא >>> engineering.linkedin.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן