מחקר של חברת eMarketer מעריך כי בשנה הנוכחית, הוצאות הפרסום של חברות אמריקאיות על פרסום במדיות הדיגיטליות, יעקפו את סך ההוצאות על פרסום במדיה הישנה. המחקר צופה כי בשנת 2019 סך ההוצאות על פרסום דיגיטלי בארה"ב יגדל בכ-19% אשר יהוו כ-54% מסך הוצאות הפרסום במדינה.
הנתון היותר מעניין העולה מהמחקר, הוא שהנתח של הוצאות הפרסום במובייל צפויות להוות למעלה משני שליש מסך התקציבים שיופנו לפרסום הדיגיטלי.
ותחזית אחרונה שעולה מהמחקר הזה, הוא שהנתח המצרפי של תקציבי הפרסום שילכו לרכישת מודעות בגוגל ובפייסבוק ביחד, צפוי לרדת בהשוואה לחלקו ב-2018.
מקור: emarketer.com