אפשר להגיד שזאת הייתה שאלה של זמן, ואכן ראינו את המגמה ב-3 השנים האחרונות של השימוש ההולך וגובר של וידאו למודעות פייסבוק, אך עדיין יש לידיעה הזאת מימד של הפתעה.
אם התרגלתם לרכוש מודעות בפרסום בפייסבוק או בגוגל על בסיס מכרז בזמן אמת (Real Time Bidding), דבר שבעצם נתן גם למפרסמים קטנים את האפשרות להתחרות בשחקנים הגדולים בשוק על חשיפה באותם הספוטים, הנה אנו רואים את הסנונית הראשונה שאולי מבשרת את תחילת הסוף.
פלטפורמת הוידאו החדשה של פייסבוק, ה-Facebook Watch, בעצם סוג של היוטיוב של פייסבוק, בה ניתן לראות תוכניות שלמות שמופקות במיוחד לפלטפורמה כגון Returning the Favor ו-Red Talk Table, תתחיל למכור "הפסקות פרסומות" במהלך התוכניות האלה.
החדשה היא שרכישת הפרסומות האלה לא תתבצע דרך המכרז ב-Ads Manager, אלא בקנייה מראש, בדומה לקנייה מערוצי טלוויזיה. לכן ניתן לצפות שמודעות אלו יכילו סרטי פרסומות מופקים ברמה גבוהה בדומה לפרסומות טלוויזיה, והמחיר עבור הספוט צפוי להיות בהתאם.
מקור: facebook.com