גוגל מיי ביזנס שדרגה את תהליך הדיווח על ביקורות מזוייפות בפרופיל העסק

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

על פי הדיווח של Joy Hawkins, גוגל עדכנה את הטופס בגוגל מיי ביזנס שמאפשר לבעלי עסקים להודיע על ביקורות זדוניות/מזוייפות שהגיעו לעמוד העסק בפלטפורמה. נראה שהשיטה החדשה היא הרבה יותר טובה מהקודמת, העדכון החדש אמור לעזור לעמודים עסקיים בגוגל מיי ביזנס לנהל את הביקורות בצורה יעילה יותר. 

גוגל מיי ביזנס דיווח ביקורות מזוייפות
גוגל מיי ביזנס דיווח ביקורות מזוייפות

הטופס החדש שבאמצעותו ניתן לדווח לגוגל על ביקורות זדונית כולל את האפשרויות הבאות:

  • בחירה ב-off topic: כאן בעל העסק יכול לדווח לגוגל על ביקורות שהוצאו מהקשרם ולא קשורות לעסק עצמו
  • בחירה ב-Spam: כאן בעל העסק יכול לדווח לגוגל על ספאם, כמו כן הוא
  • בחירה ב-Conflict of interest: כאן בעל העסק יכול לדווח לגוגל על ביקורת שמגיעה מניגוד עניינים כזה או אחר. לדוגמא, אם מישהו שקשור לעסק מתחרה כותב על העסק ביקורת שלילית
  • בחירה ב-Profanity: כאן בעל העסק יכול לדווח לגוגל על ביקורות שקשורות לגסויות (קללות, אלימות וכו')
  • בחירה ב-Bullying or harassment: ביקורות שתוקפות באופן אישי מישהו בחברה / את החברה עצמה
  • בחירה ב-Discrimination or hate speech: ביקורות שקשורות לאפליה כזו או אחרת
  • בחירה ב-Personal information: ביקורות הכוללות בתוכן מידע אישי כגון כתובת או מספר טלפון

בנוסף, גוגל הוסיפה מסך אשרור שמראה לבעל העסק שהוא אכן הגיש את הבקשה להוריד את הביקורת ושגוגל תחזור לבעל העסק עם תשובה בתוך 3 ימי עסקים (ראו תמונה בציוץ של ג'וי הופקינס).

העדכון האחרון אמור לעזור לבעלי עסקים לנהל את הביקורות שלהם בגוגל בצורה טובה יותר. כמו- כן זה אמור לעזור לגוגל לזרז את הסרת הביקורות ולעבד את הביקורות הרבה יותר מהר.

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן