שידרוג משמעותי למשווקי אפליקציות בגוגל. החברה הודיעה בשבוע שעבר על פתיחת אופציית הבידינג החדשה בקמפיין של התקנות אפליקציות, ה-App Campaigns (לשעבר ה-Universal App Campaigns).
בקמפיינים להתקנות אפליקציות התאפשרה רק אופציית בידינג אחת עד כה, ה-Target Cost. כלומר, מפרסמים יכלו להגדיר יעד להמרה. כאשר המרה יכולה להיות פשוט התקנה של אפליקציה (Install), או פעולה בתוך האפליקציה (In-app).
הדבר יצר קושי בייחוד בקמפיינים בהיקפים גדולים כאשר לעיתים הוספת תקציב לא שיפרה ביצועים, ונדרש מהמפרסם "לנחש" מה צריך להיות הביד האופטימלי כדי להגדיל את נפח ההתקנות או ההמרות.
האופציה החדש בה יתאפשר לקמפיין להתנהל לפי מיקסום המרות – Maximize Conversions, יאפשר לקמפיין לקבוע בעצמו את הביד הדרוש כדי להבטיח מקסימום המרות בכל תקציב נתון.
כדי להשתמש בבידינג החדש יידרש להקים קמפיין חדש, ובשדה הבידינג (Bidding) להסיר את ה-V מתיבת ה-Set Target Cost. באופן הזה המערכת תעבור לאופטימזציה לפי מיקסום המרות.
מקור: google.com