גוגל מוסיפה בידינג לפי מיקסום התקנות לקמפיינים של אפליקציות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

שידרוג משמעותי למשווקי אפליקציות בגוגל. החברה הודיעה בשבוע שעבר על פתיחת אופציית הבידינג החדשה בקמפיין של התקנות אפליקציות, ה-App Campaigns (לשעבר ה-Universal App Campaigns).

בקמפיינים להתקנות אפליקציות התאפשרה רק אופציית בידינג אחת עד כה, ה-Target Cost. כלומר, מפרסמים יכלו להגדיר יעד להמרה. כאשר המרה יכולה להיות פשוט התקנה של אפליקציה (Install), או פעולה בתוך האפליקציה (In-app).

הדבר יצר קושי בייחוד בקמפיינים בהיקפים גדולים כאשר לעיתים הוספת תקציב לא שיפרה ביצועים, ונדרש מהמפרסם "לנחש" מה צריך להיות הביד האופטימלי כדי להגדיל את נפח ההתקנות או ההמרות.

האופציה החדש בה יתאפשר לקמפיין להתנהל לפי מיקסום המרות – Maximize Conversions, יאפשר לקמפיין לקבוע בעצמו את הביד הדרוש כדי להבטיח מקסימום המרות בכל תקציב נתון.

כדי להשתמש בבידינג החדש יידרש להקים קמפיין חדש, ובשדה הבידינג (Bidding) להסיר את ה-V מתיבת ה-Set Target Cost. באופן הזה המערכת תעבור לאופטימזציה לפי מיקסום המרות.

מיקסום המרות בקמפיינים לקידום אפליקציות בגוגל אדס

מקור: google.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן