גוגל אנליטיקס מציגה: טרגוט קהלים מבוסס ניבוי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

גרסת ה-Web+App של גוגל שהושקה לפני כשנה, תכיל יכולת ניתוח ויצירת קהלים מתקדמת המתבססת על אלגוריתם של ניבוי כוונות רכישה לאתרים, וניבוי הסתברות נטישה (Churn) עבור אפליקציות.

יצירת קהלים מבוססים ניבוי

ניתן יהיה ליצור קהלים לטירגוט או לריטרגטינג בגוגל אדס בהתבסס על קבוצות הניבוי הבאות:

  1. צפויים לבצע רכישה ב-7 הימים הקרובים (Likely 7 days purchases)

  2. צפויים לבצע רכישה ראשונה ב-7 הימים הקרובים (Likely first-time 7 days purchases)

  3. רוכשים שאינם צפויים לבקר באפליקציה ב-7 הימים הקרובים (Likely 7-day churning purchasers)

  4. משתמשים הצפויים לא לבקר באפליקציה ב-7 הימים הקרובים (Likely 7-day churning users)

לפי גוגל, השדרוג מגיע בזכות היכולת לטרגט משתמשים על סמך אלפי נקודות דאטה המנותחות ע"י גוגל. היום על מנת לטרגט קהל בעל כוונות רכישה, האפשרות הטובה ביותר העומדת בפני מפרסמים היא יצירת קהל של יוזרים אשר הוסיפו מוצר לעגלה (Add to cart) או הגיעו לדף התשלום (checkout). בזכות הקהלים המנובאים החדשים, ניתן יהיה לבנות קהל טירגוט של בעלי כוונות רכישה גבוהות בהתבסס על האלגוריתם של גוגל אנליטיקס.

ניבוי הקהלים החדש של גוגל אנליטיקס

לצורך יצירת הקהל, גוגל דורשת לפחות 1,000 יוזרים שרכשו באפליקציה או באתר, ו-1,000 משתמשים שלה. על סמך הניתוח נתוני שתי קבוצות המשתמשים גוגל מצליחה לנבא את הקהלים שירכשו או ינטשו את האפליקציה בהסתברות הגבוהה ביותר.

ניתוח איכות משתמשים לפי מטריקות הניבוי

בנוסף ליכולת ליצור קהל על בסיס אלגוריתם הניבוי, גוגל אנליטיקס גם מאפשרת ניתוח סגמנטים של משתמשים על בסיס מטריקת מבוססות ניבוי כוונות רכישה.

היכולת הזאת תאפשר לנתח קמפיינים לפי רמת כוונות הרכישה של היוזרים שהגיעו דרך קמפיין ספציפי, כתוצאה מכך לנתב נכון יותר את התקציב בין ערוצי השיווק השונים.

מטריקות ניבוי כוונות רכישה של גוגל אנליטיקס

יכולות אלו צפויות להשתחרר בשבועות הקרובים לכל החשבונות שעומדים בתנאי הסף, שהם חשבון Web+App, לפחות כ-אלף רכישות שנרשמו בחשבון.

מקור: blog.google

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן