ג׳ון מולר מבהיר כי גוגל אינה מחשיבה תוכן זהה המפורסם בפורמטים שונים כתוכן משוכפל

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

ג׳ון מולר מגוגל ענה על שאלות משתמשים בגוגל והבהיר תוכן זהה המפורסם בפורמטים שונים לא נחשב על ידי גוגל כתוכן משוכפל בתוצאות החיפוש שלה ואף הדגיש כי באופן כללי תוכן משוכפל אינו מהווה בעיה גדולה כל כך כפי שבעלי אתרים ואנשי SEO נוטים לחשוב בדרך כלל. 

 
דברים אלו נאמרו על ידי מולר במסגרת שידור ה-Google Search Central office hours stream שנערך ב-22 בינואר, כתשובה לשאלה של בעל אתר המנהל ערוץ יוטיוב. בעל האתר הסביר כי הוא שם לב כי כאשר העלה לבלוג באתר שלו פוסטים כתובים עם טקסט זהה לטקסט המופיע בסרטוני היוטיוב בערוץ שלו, גוגל מאנדסקת את 2 הפוסטים אבל לא בהכרח מדרגת את שניהם בתוצאות החיפוש של גוגל.

בתגובה הסביר מולר כי גוגל אינה מנתחת טקסטים המופיעים בסרטונים ומשווה אותם לטקסטים כתובים באתרי אינטרנט, לכן גם אם הטקסט בשני הפורמטים זהה לחלוטין, גוגל תחשיב אותם כתוכן שונה ולא כתוכן משוכפל. הסיבה לכך שהיא שגוגל מבינה שמשתמשים שונים מחפשים תכנים בפורמטים שונים והיא אינה מעוניינת להגבילם בסוג התכנים שעולים בתוצאות החיפוש שלה. לעיתים משתמש יהיה מעוניין לצרוך תוכן כתוב ולא בצפייה בסרטון, לכן יש חשיבות להשאיר את שני הפורמטים השונים בתוצאות החיפוש, גם אם התוכן בהם זהה לגמרי ולהשאיר לו את זכות הבחירה.

מולר אף מדגיש כי העלאת תוכן זהה בפורמטים שונים היא דרך טובה להפצת תוכן וכי הוא ממליץ שלא להפסיק לעשות כן, וכי אם ישנה בעיה בדירוג הפוסטים בבלוג היא קשורה לבלוג עצמו ולחלוטין לא לקשר כלשהו בין הטקסט הכתוב לסרטון.

כמו כן מסביר כי גם במידה וגוגל מזהה תוכן משוכפל, כמו למשל שני פוסטים כתובים זהים בבלוג באתר, היא פשוט תבחר את אחת מגרסאות התוכן ותציג אותה בתוצאות החיפוש ולא תעלים כליל את התוכן מתוצאות החיפוש שלה.

                                למידע נוסף והרחבה >>> searchenginejournal.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן