במהלך השנה האחרונה מפרסמים התנסו בטפסי הלידים המובנים של גוגל בקמפיינים ברשת החיפוש ו-ביוטיוב במסגרת הבטא של ה-Lead Form Extention.
ברביעי האחרון גוגל מודיעה רשמית על סיומו של הבטא ופתיחת האופציה לכלל המפרסמים (למעט מספר קטגוריות בעלי רגישות). כמו כן, יוטיוב ציינה כי בהמשך השנה השימוש בתוסף טפסי הלידים יורחב גם לקמפיינים ברשת הדיספליי, וכן לקמפיינים מסוג Discovery המציגים מודעות בתוצאות החיפוש של יוטיוב וכן בתיבות ה-ג'ימייל.
מאז השקת טפסי הלידים גוגל ביצעה בהם מספר שידורגים משמעותיים. לדוגמא, גוגל הציגה שדות חדשים שיוספו לטפסי הלידים, שיעזרו מאוד למפרסמים בתחומי ה-B2B. שדות אלו יאפשרו לאסוף גם: שם חברה, תפקיד, אימייל של העבודה, וטלפון של העבודה.
כמו כן, גוגל גם הוסיפה שדות של שאלות שהיוזר יכול לענות עליהן בטופס, כמו למשל:
"מה טווח המחירים המתאים לך?", "איזה מודל רוכב אתה מחפש?", "מה מחזור המכירות השנתי של החברה שלך?", ועוד. כאשר השאלות מקוטרגות לפי תחומי פעילות.
מקור: blog.google