פייסבוק משדרגת את חווית השימוש ב-Facebook Portal, כולל הגדלת כמות המשתתפים בשיחות הוידיאו לעד 50 משתתפים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

פייסבוק מוסיפה ל-Facbook Portal שלה חדרי צ׳אט, על מנת לאפשר ניהול של שיחות וידיאו קבוצתיות של עד 50 משתתפים. על מנת להשתמש בפיצ׳ר החדש, עליך לשלוח הזמנות למשתתפים, שיוכלו להצטרף לשיחה בזמנם הפנוי, גם ללא חשבון פייסבוק פעיל.

הפורטל הוא למעשה סדרה של מסכים חכמים עם מערכת הפעלה קולית המאפשרים ניהול שיחות וידיאו בפלטפורמות של פייסבוק, ללא צורך במגע יד. המסכים מתבססים על הטכנולוגיה של אלקסה מבית אמזון כפלטפורמה להפעלה הקולית ויש להם מצלמות מובנות, רמוקלים וניתן לבצע בהם שיחות וידיאו, להקריא ספרי ילדים המציגים טקסט או איורים ואנימציות ועוד.

בנוסף מוסיפה פייסבוק לשיחות הוידיאו אלמנטים נוספים המשלבים מציאות רבודה, כמו בחירת רקעים משתנים בזמן השיחות, אפשרות של שליחת כרטיסי ברכה משודרגים ובהמשך החודש מתכננת פייסבוק גם להוסיף לפיצ׳ר ה-Story Time אפשרויות נוספות וכותרים חדשים שיפורסמו בה. לפי פייסבוק בשבועות הקרובים יתווספו למוצר פקודות קוליות חדשות באנגלית בריטית, כולל האפשרות להתחיל שיחת וואטסאפ ללא צורך במגע.

שדרוג נוסף הוא בשימוש בלייבים בפלטפורמת הפייסבוק. בעבר ניתן היה להשתמש באפליקציית ה-Facebook Live בשימוש בפורטל, על מנת להעלות שידורי לייב לעמוד הפרטי בלבד, אך מעתה ניתן יהיה לעלות כך ללייב גם בעמודים שונים וקבוצות פייסבוק בפלטפורמה דרך הפורטל.

מקור: fb.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן