רדיט תעניק ללקוחות ענקית המדיה OMG גישה בלעדית לכלי פרסום מתקדמים

טרגטת חדשות רדיט
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

הרשת החברתית Reddit וענקית המדיה, קבוצת OMG, מודיעות על הסכם שת"פ ראשון מסוגו. במסגרתו יקבלו לקוחות OMG גישה בלעדית למספר כלי פרסום מתקדמים באתר Reddit.

אתר Reddit הוא בית עבור למעלה מ-100,000 קהילות מקוונות בהן חברים יותר מ-400 מיליון משתמשים. כ-52 מיליון מתוחם פוקדים את האתר מדי יום.

קבוצת OMG (Omnicom Media Group) היא חברת אחזקות בתחום המדיה והפרסום השניה הגודלה בעולם. הקבוצה היא חברת האם של כמה ממשרדי הפרסום הגדולים בעולם, ביניהם BBDO ו-TBWA.

עיקרי הסכם השת"פ בין Reddit ל-OMG:

בהודעה הרשמית של רדיט נכתב כי "מדובר בהסכם ראשון מסוגו עבור החברה, במסגרתו יקבלו לקוחות OMG גישה למיטב צוותי הקריאייטיב והאסטרטגיה של רדיט, שימוש מוקדם בכלי הפרסום החדשים של הפלטפורמה לרבות כלי ניתוח ומדידה, וכן האינסייטס המיוחדים של רדיט."

לפי רדיט, השותפות תאפשר ללקוחות OMG ליצור מעורבות עם 52 מיליון המשתמשים ברדיט באופן אפקטיבי.

הפרסום ברדיט:

בשנים האחרונות רדיט השקיעה משאבים רבים בשיפור הצעת הערך שלה למפרסמים. בין היתר החברה פעלה לנקות את הפלטפורמה מקהילות שפעלו בניגוד למדיניות בנושא שיח שנאה ברשת.

האתר רדיט שהוקם ב-2005, התחיל למכור פרסומות רק בשנת 2009. חרף המאמצים הרבים של החברה למשוך מפרסמים במהלך השנים, מספר מותגים גדולים נמנעים מלפרסם באתר, או ממעטים לעשות זאת. אחד מהגורמים האפשריים לקושי של רדיט למשוך מפרסמים, הוא העובדה שרבים ממשתמשי רדיט משתייכים לסגמנט של בעלי מודעות מוגברת לנושאי פרטיות. כתוצאה מכך, אחוז גולשי רדיט המשתמשים בחוסמי פרסומות, ומוצרי VPN הינו גבוה.

מודעות פרסומיות באתר רדיט
מודעות פרסומיות באתר רדיט. מתוך reddit

להודעה הרשמית של רדיט >>> redditblog.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן