קניות בווטסאפ: עכשיו עם עגלת קניות

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on telegram
Telegram
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

כחלק ממאמציה המתמשכים של וואטסאפ לממש את הפוטנציאל בתחום האיקומרס, מוסיפה החברה אפשרות נוספת לקטלוג המוצרים העסקי, שנועדה לעודד משתמשים לבצע רכישות מעסקים דרך האפליקציה. האפשרות החדשה היא למעשה סל קניות, אליו יכולים המשתמשים להוסיף מוצרים מתוך קטלוג העסק בוואטסאפ, על מנת לבצע רכישה קלה ומהירה יותר.

ווטסאפ סל קניות

עם סל הקניות, משתמשים יכולים לדפדף בקטלוג מוצרי העסק, להוסיף מספר מוצרים לסל הקניות (על ידי לחיצה על ״הוסף לסל הקניות״) ובסיום, כאשר סל הקניות מלא בכל המוצרים הרצויים, לשלוח את ההזמנה כהודעה אחת מרוכזת לעסק במקום לשלוח הודעה אחת עבור כל מוצר בנפרד.

אפשרות זו למעשה תסייע גם לעסקים לעקוב אחר ההזמנות המתקבלות אצלם, לנהל את הבקשות מהלקוחות בצורה קלה יותר ולהצליח לבצע את המכירות באופן פשוט יותר.

מקור: blog.whatsapp.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

האם פייסבוק מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה

פייסבוק נעשתה שקופה יותר למשתמשים שלה. האם היא מספיק שקופה לעסקים שמפרסמים בה?

פייסבוק שדרגה את אזור הגישה למידע אישי עבור פרופילים אישיים. משתמשי פייסבוק יכולים כעת בקלות להבין מי מטרגטת אותם, למה, ואיך להפסיק זאת. אבל האם פייסבוק משקיעה מספיק מאמצים בשביל להיות שקופה גם לעסקים שמפרסמים בה?

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן