קניות בווטסאפ: עכשיו עם עגלת קניות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י שירלי פרישקולניק

מאיירת, מעצבת וכותבת תוכן.

כחלק ממאמציה המתמשכים של וואטסאפ לממש את הפוטנציאל בתחום האיקומרס, מוסיפה החברה אפשרות נוספת לקטלוג המוצרים העסקי, שנועדה לעודד משתמשים לבצע רכישות מעסקים דרך האפליקציה. האפשרות החדשה היא למעשה סל קניות, אליו יכולים המשתמשים להוסיף מוצרים מתוך קטלוג העסק בוואטסאפ, על מנת לבצע רכישה קלה ומהירה יותר.

ווטסאפ סל קניות

עם סל הקניות, משתמשים יכולים לדפדף בקטלוג מוצרי העסק, להוסיף מספר מוצרים לסל הקניות (על ידי לחיצה על ״הוסף לסל הקניות״) ובסיום, כאשר סל הקניות מלא בכל המוצרים הרצויים, לשלוח את ההזמנה כהודעה אחת מרוכזת לעסק במקום לשלוח הודעה אחת עבור כל מוצר בנפרד.

אפשרות זו למעשה תסייע גם לעסקים לעקוב אחר ההזמנות המתקבלות אצלם, לנהל את הבקשות מהלקוחות בצורה קלה יותר ולהצליח לבצע את המכירות באופן פשוט יותר.

מקור: blog.whatsapp.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן