"ראינו ממקור ראשון את מה שתמיד האמנו בו" – מייסדי קלאבהאוס בהודעה מרגשת

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י רוברט נחום

מייסד ומנכ"ל טופנדה. מומחה שיווק וקידום אפליקציות, ASO, יועץ לחברות בתחומי השיווק הדיגיטלי, המובייל ו-התוכן.

מייסדי קלאבהאוס מסכמים מספר חודשים מאתגרים עם מסקנות יוצאות דופן עם הודעה מרגשת וכנה, והשקה רשמית של אפליקציית בטא למכשירי אנדרואיד.

קלאבהאוס, הרשת החברתית הקולית שהגיעה לפני מספר חודשים ל-ios ועשתה המון רעש ברחבי העולם כולל גם כאן בישראל, מודיע על השקת גרסת בטא של למכשירי סמארטפון התומכים במערכת ההפעלה האנדרואיד. הבטא זמינה החל מה-9 לחודש בחנות הגוגל פליי בארה"ב.

שימו לב, אם אתם ממש לא יכולים להמתין לשחרור הרשמי של האפליקציה בחנות של גוגל פליי בישראל, ניתן להוריד את האפליקציה באמצעות האתר APKMirror בלינק הבא >>> apkmirror.com

כמו כן, ניתן להירשם בהרשמה מוקדם (pre-registration) גם מתוך גוגל פליי ישראל >>> play.google.com

קלאבהאוס, שהתחילה עם הטרנד הקולי, רואה לאחרונה ירידות קשות בכמות ההורדות ברחבי העולם מצד אחד ומצד שני רואה את הרשתות החברתיות הגדולות בעולם כמו פייסבוק וטוויטר משלימות פערים בתחום. כתבנו בהרחבה על מהפכת האודיו של פייסבוק וגם על השקת טוויטר spaces. כל זה מבלי לאזכר גם את טלגרם, לינקאדין, דיסקורד ועוד שנמצאות בתהליך של הטמעת הטכנולוגיה הקולית. 

מהרגע שהאפליקציה שוחררה לקהל הרחב ב-ios, עלו השאלות הקשורות לשחרור האפליקציה ב-Google Play. ב-9 למאי שוחררה סופסוף גרסת האנדרואיד, זאת לאחר דיווח של מנהלי החברה ב-Town Hall השבועי בפלטפורמה בו הם סיפרו על בדיקות באפליקציה של "rough beta version".

ב-9 למאי, בהודעת החברה בבלוג הרשמי, כתבו המייסדים:

"מוקדם יותר השנה, קלאבהאוס נכנסה לתהליך צמיחה בקצב גבוה. אנשים מכל העולם החלו מזמינים את חבריהם לאפליקציה הרבה יותר מהר ממה שציפינו. לתהליך זה היו יתרונות וגם חסרונות…זאת הייתה תקופה חשובה של השקעה, שתעזור לנו לנו לשרת את הקהילה שלנו טוב יותר בטווח הארוך. הדבר הטוב הוא שהתקופה הזאת הראתה לנו עד כמה שהקול הוא מדיום אוניברסלי. אותם סוגי החדרים שראינו נפתחים בתחילת השנה בארה"ב, נוצרו במהירות גם במדינות אחרות כגון יפן, ברזיל וניגריה. חוואים בגאורגיה התחברו עם יזמים מטנזניה, מועדוני סרטים נפתחו בהודו…ראינו ממקור ראשון את מה שתמיד האמנו בו – הצורך להתחבר עם בני אדם אחרים הוא אוניברסלי. "

כאמור, נראה שההייפ ההיסטרי שהפלטפורמה יצרה בתחילת הדרך הולך ויורד והיזמנים שעומדים מאחורי האפליקציה, מקווים ששחרור גרסה באנדראויד יעזור לפלטפורמה להמשיך ולצמוח וגם אולי לעקוף את המתחרות הגדולות שנושפות בעורף.

בנוסף לעבודה על האפליקציה באנדרואיד, היו עוד מספר הודעות חשובות ב-Town Hall השבועי:

  1. כפתור promotion חדש לקלאב שיקפוץ ברגע שמשתמש מסויים נמצא בחדש שקשור לאותו הקלאב
  2. שיפור ה-flow של מערכת ההזמנה לאירועים בפלטפורמה
  3. תוספת חדשה לפרופיל האישי שתאפשר לכל מי שנכנס לפרופיל להגדיל את אחוז ההשתתפות באירועים שאותו הפרופיל מתכוון לבצע בעתיד

אם אתם משתמשי אנדרואיד ולא יצא לכם עדיין להשתמש באפליקציה, אנחנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך השלם והמקיף לשיווק בקלאבהאוס שכתבתנו לאחרונה באתר הטרגטת.

להודעה הרשמית של מייסדי קלאבהאוס >>> joinclubhouse.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן