3 צעדים של פייסבוק יקלו על יוצרי תוכן להרוויח מקהל עוקביהם

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram

נכתב ע"י יורי שוב

מלווה חברות וארגונים בשלבי התכנון ו-הביצוע של אסטרטגיות דיגיטל, בדגש על ניהול ערוצי פרסום, קמפיינים ממומנים, דאטה ואנליטיקה. מייסד ו-VP Growth בחברת טופנדה המתמחה בהענקת שירותי שיווק מקצועיים לחברות סטארטאפ וטכנולוגיה.

באמצע החודש, פייסבוק הודיעה על הרחבת אפשרויות המוניטזציה בפלטפורמה ליוצרי תוכן בעלי קהל עוקבים.

בשנה שעברה פייסבוק השקיעה רבות בכלי המוניטזציה שלה ליוצרים בתחומי הפודקאסטים, הוידאו, הגיימינג, כמו כן עבור חברות מדיה, מוסדות תרבות ועסקים מכל סוג וגדול.

בחודש יולי 2020 פייסבוק הציגה את תוכנית המנויים שלה (Fan Subscription), וכן הציגה לראשונה את פיצ'ר ה-Stars.

בתוך זמן קצר, פייסבוק הציגה גם כלים חדשים ליוצרי תוכן בעלי קהילות פייסבוק. בין היתר קבוצות הורשו לפרסם תוכן ממותג (Branded Content), וכן לקבל הכנסות מוובינרים בתשלום.

לא כל הכלים נפתחו גלובאלית. המדיניות של פייסבוק היא לפתוח פיצ'רים וכלים חדשים תחילה למספר מוגבל של מדינות בשלב הראשון. לרוב מדובר במדינות בהן מדוברות השפות היותר נפוצות בעולם.

אך ההודעה האחרונה של פייסבוק כוללת גם את מדינת ישראל. במסגרת התוכניות החדשות של פייסבוק, פיצ'רים ה-Stars המאפשר קבלת מיקרו-טיפינג הניתן להמרה למזומן מקהל העוקבים, יפתח לעוד כ-15 מדינות חדשות, וביניהן ישראל.

כמו כן, יוצרי וידאו יוכלו להרוויח ממוניטזציה על סרטונים קצרים באורך החל מ-60 שניות (המינימום הקודם עמד על 180 שניות).

בנוסף, פייסבוק הנמיכה את הקריטריונים לקבלה לתוכנית המוניטזציה ליוצרי וידאו. הקריטריונים החדשים לזכאות בהצטרפות לתוכנית:

  • סך משך צפיות בתוכן וידאו בפייסבוק: 600,000 דקות
  • מינימום של 5 סרטונים קיימים בעמוד הפייסבוק
  • קהל עוקבים מינימלי בעמוד העסקי: 10,000 עוקבים
  • על היוצרים להיות בני 18 ומעלה
  • ארץ מגורים – לפי הרשימה הנ"ל (ישראל לא כלולה נכון להיום)

למאמר המלא בבלוג הרשמי של פייסבוק >>> facebook.com

רוצה לקבל את כל העדכונים כשהם חמים?

יותר מ-1,000 מקצועני שיווק כבר הצטרפו לרשימת התפוצה במייל

כתובות נוספות שיעניינו אותך

רייטינג הטלוויזיה לאנשי דיגיטל טרגטת

רייטינג הטלוויזיה – מדריך מקיף לאנשי דיגיטל

פרסום באינטרנט הוא המובן מאליו בימינו. אף כי מאז 2019 יותר ממחצית מתקציבי הפרסום בעולם מופנים לדיגיטל, הדרך של הענף לפסגה לא בהכרח הייתה חלקה ומהירה. בואו נראה כיצד התפתח הפרסום באינטרנט בשלושת העשורים האחרונים…

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד

עדכון חדשות שיווק דיגיטלי שבועי. הישארו מעודכנים עם הידיעות המשפיעות ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי.

תגיד שמעת שגוגל...

רוצה להישאר בעניינים עם כל הדברים החשובים שקרו בעולם השיווק הדיגיטלי? אף אחד לא צריך לדעת שאנחנו דואגים לך ככה

דילוג לתוכן