באמצע החודש, פייסבוק הודיעה על הרחבת אפשרויות המוניטזציה בפלטפורמה ליוצרי תוכן בעלי קהל עוקבים.
בשנה שעברה פייסבוק השקיעה רבות בכלי המוניטזציה שלה ליוצרים בתחומי הפודקאסטים, הוידאו, הגיימינג, כמו כן עבור חברות מדיה, מוסדות תרבות ועסקים מכל סוג וגדול.
בחודש יולי 2020 פייסבוק הציגה את תוכנית המנויים שלה (Fan Subscription), וכן הציגה לראשונה את פיצ'ר ה-Stars.
בתוך זמן קצר, פייסבוק הציגה גם כלים חדשים ליוצרי תוכן בעלי קהילות פייסבוק. בין היתר קבוצות הורשו לפרסם תוכן ממותג (Branded Content), וכן לקבל הכנסות מוובינרים בתשלום.